مهلت ثبت نام و ویرایش انتخاب رشته کنکور 99 تمدید شد

0 816

نتایج اولیه کنکور سراسری اعلام و انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده نیز انجام شده است. مسلماً داوطلبانی هستند که بنا به دلایل مختلف از انتخاب رشته بازمانده اند یا نتوانسته اند کدرشته های مورد نظر خود را در سایت به ثبت برسانند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای این دسته از داوطلبان فرصتی فراهم کرده است تا بتوانند در ادامه رقابت کنکور 99 حضور داشته باشند.

برای عضویت در تلگرام (کنکور) کلیک کنید
آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور 99

به گزارش باران مشاوره و به نقل از راه دانا، فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 نهایت تا پایان روز دوشنبه، هفتم مهر ماه است. این مهلت قابل تمدید نیست.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ و اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته را اعلام کرده است.

ثبت کدرشته های مورد نظر در سایت سازمان سنجش

سازمان سجش برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ ۹۹/۰۷/۰۵ موفق به انتخاب رشته نشده اند، تسهیلاتی فراهم کرده است تا بتوانند تا پایان روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۷ برای انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین متقاضیان باید در مهلت تعیین شده، برای ثبت کد رشته محل های انتخابی خود، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ و نیز این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند.

اگر هنوز انتخاب رشته نکرده اید می توانید از انتخاب رشته کنکور سراسری سایت باران مشاوره استفاده کنید.

امکان ویرایش کد رشته های انتخابی در مهلت مقرر

داوطلبانی که کد رشته محل های تحصیلی خود را انتخاب کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا هفتم مهر برای مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی قبلی خود اقدام کنند.

سایر فرآیندهای آزمون سراسری 99 با فشردگی زمانی همراه است، بنابراین مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست. با توجه به این مطلب لازم است داوطلبان در زمان تعیین شده به انتخاب رشته یا ویرایش رشته های انتخابی خود بپردازند.

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانند فایل pdf اصلاحات و جداول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۳۹۹ را دریافت کنند.

فرصت مناسب برای انتخاب رشته کنندگان

نیمی از افراد مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری سال 99 موفق به انتخاب رشته نشده اند. در صورتی که این افراد در تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور، کد رشته های انتخابی خود را به ثبت نرسانند، فرصتی طلایی در اختیار داوطلبانی قرار می دهند که اقدام به انتخاب رشته کرده اند.

حضور تعداد کمتر در رقابت، احتمال موفقیت دیگر افراد را افزایش می دهد. داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند می توانند به قبولی خود در کد رشته هایی که با توجه به رتبه شان، احتمال پذیرش کمی داشت، امیدوارتر باشند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Tahsili”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای دانش آموزان و دانش جویان

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال98)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: