آمادگی کامل پادگان های کشور برای پیشگیری از شیوع کرونا

0 1,752

حفظ سلامت سربازان و نظامیان کادری سپاه و ارتش از مهمترین اولویت های کشور است. از آنجا که حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور در گرو وجود نیروهای نظامی و انتظامی کشور است لذا تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس خطرناک کرونا در نظر گرفته شده است و تمامی سربازان در سلامت کامل به سر می برند.

همه پادگان ها و آسایشگاه های آموزشی و سربازی ضد عفونی می شوند

به گزارش باران مشاوره به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از کرونا انجام شده است و هیچ یک از کارکنان وظیفه و کادری نهاجا تا کنون به کرونا مبتلا نشده اند.

وی افزود: تمامی تجمعات غیر ضروری سربازان لغو شده است و حتی لغو اعزام های فرودین و اسفند نیز انجام شده است. همچنین تمامی اقدامات لازم برای ضد عفونی آسایشگاه های آموزشی و سربازی و قرنطینه سازی بصورت منظم در حال انجام است.

امداد رسانی به مبتلایان ویروس

سرهنگ پزشک شهروز ناصری رئیس اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش گفت: به درخواست وزیر بهداشت و رییس ستاد نیروهای مسلح و با موافقت هییت رییسه آجا تصمیم قرار شد به مبتلایان ویروس جدید امداد رسانی شود. در همین راستا به دستور فرماندهی نیروی هوایی در اداره بهداشت این نیرو قرارگاه پدافند تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش در پی گسترش این بیماری در چین و قبل از ورود آن به کشور برای مقابله با این بیماری آماده بوده و جلسات متعددی را در مورد پیشگیری و امداد رسانی برگزار کرده است.

عدم مشاهده کرونا در نیروی هوایی ارتش

رییس اداره بهداشت نیروی هوایی ارتش توضیح داد: تمام ابلاغیه ها و دستور العمل های لازم از مقامات مسوول گرفته شده و در زمان مناسب به تمامی پادگان های کشور ارسال شده است. خوشبختانه تا این لحظه هیچ موردی از ابتلا به کرونا در نیروی هوایی ارتش گزارش نشده است.

تمامی تجمعات سربازان بدلیل شیوع کرونا لغو و بیمارستان صحرایی آماده شد

سرهنگ ناصری با ابراز خورسندی بیان کرد: نیروی هوایی توسط فرماندهی آماد و پشتیبانی و پایگاه بوشهر لباس حفاظت فردی و مواد ضد عفونی کننده تولید کرده است.

وی ادامه داد: پروتکل های حفاظتی برای رعایت بهداشت فردی به کلیه پادگان ها ابلاغ شده است. شستشوی دست ها با آب و صابون و لمس نکردن دست یکدیگر که از اصول مهم پیشگیری به ویروس کروناست به تمامی سربازان اعلام شده است. همچنین اقدامات قرنطینه ای و ضد عفونی با جدیت تمام انجام می شود و تا اطلاع ثانوی همه تجمعات لغو شده است.

رییس اداره بهداشت نهاجا همچنین از آماده سازی سامانه های سیار و بیمارستان های صحرایی خبر داد و اعلام کرد برای اعزام تجهیزات و بیمارستان صحرایی به مناطق دور دست آمادگی کامل داریم.

ضد عفونی یگان های پایگاه دریایی بوشهر

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اطمینان کامل گفت: تمام آسایشگاه ها، پاسدارخانه ها و تالارهای غذاخوری این پادگان ضد عفونی شده اند و این مکان ها از امن تریتن نقاط کشور هستند.

ناخدا یکم جعفر تذکر بیان کرد: سربازان فرزندان ما هستند و تمامی آموزش های لازم برای حفظ سلامت به آنها داده شده است. تمام ترددها در این مرکز کنترل شده است و ما با جدیت تمام به ضدعفونی کردن این مرکز می پردازیم.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که با کوچکترین موضوع نگران کننده ای مواجه شویم آنرا با جدیت و حساسیت بالا برطرف خواهیم کرد و به همین دلیل تا کنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در این مرکز نداشته ایم.

تیپ پیاده ۱۲۸ شهید نصرت زاد ارتش بطور منظم سلامت سربازان را پایش می کند

فرمانده تیپ پیاده 128 شهید نصر زاد ارتش گفت: برای حفظ توان رزمی خود، حفظ سلامت تمام کارکنان را در دستور کار قرار داده ایم. به همین منظور اماکن پرتردد و پرتجمع پادگاه مدام ضد عفونی می شود و تیم های پایش سلامت در همه ورودی های سازمانی و اداری سلامت افراد را بطور منظم چک می کنند.

سرهنگ کیومرث محمدی افزود: حفظ سلامت سربازان از اولویت های ماست و آموزش سلامت 24 ساعته در حال انجام است. برای همه سربازان ماسک فیلتر دار تهیه شده و آسایشگاه ها هر روز ضد عفونی می شوند. تا کنون در این پادگان هیچ موردی از ابتلای سربازان به کرونا نداشته ایم و اقدامات پیشگیرانه را تا ریشه کن شدن این بیماری انجام می دهیم.

وی در حمایت از مردم سنندج عنوان کرد: این نیرو در هر زمان و مکانی برای خدمت رسانی به مردم آماده است و در صورت نیاز با تمام امکانات و تجهیزات خود در خدمت مردم سنندج خواهد بود.

ضد عفونی پادگان سربازی باران مشاوره

سردار جان نثاری: سربازان از فرزندان خودمان عزیزترند

سردار جان نثاری معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفتیم اطمینان می دهم تا کنون هیچ موردی از ابتلای سربازان به کرونا نداشته ایم. پادگان های نیروی انتظامی از امن ترین نقاط کشور است و هیچ گونه آلودگی در این محیط ها نداریم.

سردار جان نثاری پدرانه خاطر نشان کرد: تمامی سربازان را مانند فرزندان خود می دانیم و تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت آنها به کار می گیریم. به همین منظور تمامی پادگان ها و مراکز بصورت دائمی و منظم ضد عفونی می شوند و هیچ گونه آلودگی و بیماری سربازان عزیز ما را تهدید نمی کند.

وی از خانواده ها درخواست کرد نگران نباشند و گفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نهایت امانت داری را در حفظ جان فرزندان این مرز و بوم به کار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای حفظ سلامت عزیزانمان از تمامی ظرفیت ها کمک گرفته ایم و به زودی گفت و گوی کاملی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: