امریه وزارت کار اعزام آذر 1402

0 2,113

یکی از معدود وزارتخانه هایی که هنوز در مقطع کارشناسی اقدام به جذب سرباز از طریق امریه می نماید وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی می باشد. از مزایای این امریه جذب بومی و سراسری آن است که در سال چندین نوبت اقدام به جذب نیرو می نماند.

شرایط تخصصی امریه وزارت کار اعزام آذر 1402

وزرات کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای جذب نیرو به صورت امریه شرایط تخصصی دارد که به شرح زیر است:

  • دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری در رشته های تحصیلی مورد نیاز این امریه به تفکیک هر شهر
  • مشمولان باید حداقل معدل 15 از دانشگاه های برتر کشور را کسب نموده باشند.
  • برگه اعزام به خدمت بدون غیبت به تاریخ 1 آذر 1402 داشته باشد. (مشمول نباید دارای سابقه خدمت قبلی بوده و یا هم زمان در سایر دستگاه های دولتی در تاریخ آذر ماه اقدام به ثبت نام امریه کرده باشد)
  • متقاضیان باید بومی شهرستان مورد نظر باشند.
  • دارای یکی از شرایط عمومی جذب امریه باشند.

مهلت ثبت نام امریه وزارت کار اعزام آذر 1402

مشمولانی که می خواهند در سربازی خود را در وزارت کار به صورت امریه بگذرانند، می توانند از تاریخ 1402/05/29 تا تاریخ 1402/07/04 نسبت به ثبت نام این امریه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است تاریخ شروع بررسی ثبت نام ها از تاریخ 1402/07/5 لغایت 1402/07/10 می باشد و لیست قبولی امریه این وزارتخانه پس از این تاریخ اعلام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله امریه وزارت کار را مطالعه نمایید.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

91301051 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: