امریه سربازی آزمایشگاه مرکزی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

2 990

چندی پیش خبری مبنی بر امریه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منتشر کردیم. امروز آزمایشگاه مرکزی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج نیز از اعلام نیاز خود به سرباز امریه خبر داد. در ادامه متن این فراخوان را برای شما منتشر کرده ایم.

فراخوان امریه آزمایشگاه مرکزی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

به گزارش باران مشاوره به نقل از دانشجو، مرکزی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج به دو نفر فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد نیاز دارد. متقاضییان باید شرایط عمومی امریه که توسط ستاد کل نیروهای مسلح تعیین شده را داشته باشند.

رشته های مورد نیاز برای پذیرش

  1. بهداشت
  2. ایمنی
  3. شیمی تجزیه

شرایط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح برای پذیرش امریه

متقاضییان امریه در صورتی که یکی از شرایط عمومی پذیرش امریه را داشته باشند می توانند برای انجام خدمت مقدس سربازی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج اقدام نمایند.

  • ایتام
  • تحت پوشش کمیته امداد
  • تحت پوشش بهزیستی
  • خانواده شهدا و ایثارگران
  • داشتن سابقه بسیج
  • معافیت از رزم

اگر خواهان گرفتن امریه هستید و بهتر است قبل از هر اقدامی شرایط کسری خدمت سربازان امریه را بخوانید.

ارسال مدارک برای امریه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج

بدلیل حجم بالای درخواست ها برای امریه نظام وظیفه باید توجه داشته باشید که برای ارسال مدارک تحصیلی و سوابق تحقیقاتی خود وسواس زیادی به خرج دهید و سعی کنید تا تمامی آنچه از سطح توانایی خود می دانید به صورت کامل و خلاصه برای مرکز مورد نظر ارسال فرمایید تا در گزینش انتخاب سرباز امریه توجه بیشتری به مطالب ارسالی شما شود.

نظم آراستگی مدارک و توانایی های شما باعث می شود که در نگاه اول فرد مسئول توجه بیشتری به رزومه شما داشته باشد.

علاقه مندان برای ارسال مدارک خود که شامل آدرس محل سکونت، آدرس ایمیل، تلفن تماس، تجربیات قبلی مرتبط و نوع مهارت ها را به همراه ریزنمرات مقاطع دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به آدرس centrallab.can@ut.ac.ir ارسال کنند.

از چه طریق می توان از شرایط این امریه مطلع شد؟

برای پیگیری یا تکمیل فرم ها و سوال در مورد این اطلاعیه می توانید با شماره ۰۲۶۳۲۲۴۵۹۷۱ تماس بگیرید و شرایط امریه را جویا شوید.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 2 تا
  1. حسن :

    سلام
    می خواستم ببینم وزارت اقتصاد امریه داره؟

    1. باران مشاوره :

      سلام حسن آقا
      برای پاسخ سوالتون به صفحه “امریه وزارت اقتصادو دارایی” مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: