امنیت جامعه و مرزها حاصل زحمات سربازان است

0 598

سردار سرتیپ نوروزی رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در مراسم اعزام مشمولان دانشجو به خدمت سربازی اینگونه بیان کرد:

این جوانان با اراده و عزم خود برای اعزام به سربازی اقدام کردند تا پس از گذراندن 21 ماه دوره خدمت سربازی با کسب مهارت های بیشتر و اخذ کارت پایان خدمت در جامعه نقش آفرینی کنند و وارد عرصه کار شوند.  خانواده ایشان نیز فرزندان خود را به منظور کسب این مهارت ها بدرقه می کنند. خدمت سربازی یک عبادت است همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند: همه ما سربازان اسلام هستیم و من امیدوارم در کتابی که نام سربازان را می نویسند نام من را هم بنویسند.

و تاکید کرد: سربازان کشور، سربازان امام زمان (عج) هستندو در کشور امام زمان (عج) خدمت می کنند. این مشمولان به واسته تحصیلات و مهارت هایی که دارندمی توانند نقش مهمی در خدمت به جامعه داشته باشند و بخش قابل توجهی از امنیت جامعه و مرزهای کشور حاصل زحمات این عزیزان است.

برای دسترسی به کلیه مقالات روی لینک مشاوره نظام وظیفه کلیک کنید.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: