شرایط خروج از کشور مشمولان اربعین

0 1,310

هرساله با نزدیک شدن به زمان مراسم پیاده روی اربعین سازمان وظیفه عمومی تسهیلاتی را برای خروج از کشور سربازان و مشمولان نظام وظیفه در نظر می گیرد. مشمولان نیازی به ارائه وثیقه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین 1402 ندارند. در ادامه شرایط خروج از کشور مشمولان غیر غایب،طلاب، دانش آموزان، و سربازان حین خدمت را برای شما آماده کرده ایم.

شرایط پیاده روی اربعین 1402 برای مشمولان

به گزارش باران مشاوره، به نقل از فارس، ابراهیم امرانی اظهار داشت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا برای تمام مشمولان واجد شرایط که بدون غیبت می باشند در بازه زمانی 1402/05/27 تا 1402/06/20 سفر به کشور عراق به منظور شرکت در پیاده روری بزرگ اربعین بدون سپردن وثیقه خروج از کشور خواهد بود.

باران مشاوره توصیه می کند قبل از ارسال درخواست خروج از کشور اربعین سال 1402 استعلام غیبت سربازی بگیرید.

وی در ادمه افزود: مشمولان برای بهره مندی از این امتیاز باید دارای معافیت تحصیلی بوده و از سامانه sakha.epolice.ir درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند.

معاون وظیفه عمومی استان خاطرنشان کرد: خروج از کشور برای متولدین سال 1384 در ایام مذکور بدون ثبت درخواست خروج و با هماهنگی اداره گذرنامه بلامانع است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نیز درباره وضعیت سربازان در این خصوص گفت: سربازانی که در حین خدمت سربازی هستند برای شرکت در راهپیمایی اربعین باید از طریق یگان‌های مربوطه درخواست خروج از کشور داشته باشند.

وی گفت: شرایطی را که یگان خدمتی سربازان در حین خدمت برای خروج از کشور مشخص می‌کند مربوط به همان یگان و سازمان است و سازمان وظیفه عمومی دخل و تصرفی در آن ندارد.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

91301051 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: