جذب سرباز امریه در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سال 97

0 1,250

جذب سرباز امریه در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سال 97 اعلام شد.بر اساس خبر اعلام شده مشمولان برای اخذ این امریه تا فرصت مشخص شده مهلت دارند. متن خبر به شرح زیر است.

مراحل جذب سرباز امریه در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سال 97

وزارت نیرو با هدف تحقق و اجرایی کردن طرح توسعه اقتصادی کشور و به منظور استفاده بهینه از نیروهای متخصص و جهت دادن منابع علمی کشور به سمت سازندگی و افزایش اثر بخشی مشمولان نظام وظیفه، اقدام به جذب سرباز امریه در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سال 97 نموده است.

همچنبن بخوانید: اخذ امریه سربازی

این جذب در سامانه ای مشخص با هدف ایجاد شفافیت در جذب سرباز امریه صورت می گیرد.

مهلت جذب سرباز امریه در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سال 97

متقاضیان امریه سربازی که تاریخ اعزامشان 97/10/01 می باشد می توانند جهت ثبت نام به این سامانه مراجعه نمایند. جذب نیرو به عنوان سرباز امریه در شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، در رشته های ذیل می باشد:

  • مهندسی عمران
  • مهندسی برق
  • زمین شناسی
  • مهندسی کشاورزی آب
  • مهندسی مکانیک
جذب سرباز امریه در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سال 97 در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا صورت می گیرد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام به سامانه amriyeh.moe.gov.ir مراجعه نمایند.

پذیرش امریه صدا و سیما استان کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۷

دیروز نیز خبر پذیرش امریه صدا و سیما استان کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۷ اعلام شد. بر این اساس صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد جهت تامین نیروهای متخصص از افراد واجد شرایط و متقاضی خدمت وظیفه جهت امریه سربازی جذب می نماید. لینک اطلاعات کامل درباره پذیرش امریه صدا و سیما استان کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۷ برای شما قرار دهده شده است.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: