شرایط پذیرش امریه سربازی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

چه رشته هایی مورد پذیرش امریه قرارگاه خاتم هستند؟

2 4,072

بسیاری از مشمولین در خصوص شرایط پذیرش امریه سربازی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سوالاتی را دارند. همانگونه که می دانید شرایطی پذیرش سرباز امریه در نهادهای مختلف متفاوت می باشد. در ادامه شرایط پذیرش امریه سربازی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) را از زبان سردار کمالی بخوانید.

شرایط پذیرش امریه سربازی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص پذیرش سرباز امریه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون نظام وظیفه عمومی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه می تواند از میان مشمولان بسیجی دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به منظور گذراندن خدمت سربازی به عنوان سربازی امریه یا سرباز محقق اقدام به پذیرش نماید.

مراحل اقدام برای پذیرش امریه سربازی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

لازم به ذکر است مشمولان در صورت تکمیل فرم ثبت نام به عنوان سرباز امریه پذیرش نمی شوند بلکه پس از بررسی مدارک و دریافت تاییده از سوی قرارگاه سازندگی می توانند خود را به عنوان نیروی امریه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در نظر بگیرند. به مشمولانی که پذیرفته شوند یک ماه پیش از تاریخ اعزام به خدمت به ایشان اطلاع رسانی می شود.  مشمولانی که به صورت قطعی در امریه قرارگاه سازندگی پذیرفته شوند موظف هستند در موعد مقرر مدارک خود را تحویل دهند.

رشته های تحصیلی برای پذیرش امریه قرارگاه سازندگی

همچنین سردار کمالی در خصوص رشته های تحصیلی جهت پذیرش امریه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: مشمولان متقاضی امریه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا لازم است در رشته های زیر فارغ التحصیل شده باشند:

  • مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، حقوق، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، مهندسی نقشه برداری، بهداشت حرفه ای، مهندسی کشتی سازی، مهندسی شیمی، بهداشت ایمنی و محیط زیست، مهندسی صنایع، مهندسی معدن، مدیریت، حسابداری، مترجم زبان انگلیسی، مدیریت پروژه و بیمه
[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چناچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ticker_background=”#fe8989″ ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

حداقل معدل برای امریه قرارگاه سازندگی

در پایان سردار کمالی گفت: معدل مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف و دانشگاه ها متفاوت است. در حالت کلی حداقل معدل برای امریه سربازی قرارگاه خاتم الانبیا در مقطع کارشناسی 14 و در مقطع کارشناسی ارشد 14.5 می باشد.

چناچه تمایل دارید برای امریه این قرارگاه اقدام کنید می توانید اطلاعات تکمیلی پذیرش امریه را در صفحه امریه قرارگاه خاتم الانبیا مطالعه نمایید.

چه مراکزی دارای سهمیه امریه هستند؟

علاوه بر قرارگاه خاتم، سایر نهادها مانند دانشگاه ها، وزراتخانه ها و حتی شرکت های دانش بنیان نیز دارای سهمیه پذیرش امریه هستند. باران مشاوره سعی کرده تا حد امکان لیستی از این مراکز به همراه شرایط جذب را برای شما تهیه کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 70703025 021 تماس حاصل نمایید.

ردیفنام سازمان یا وزارتخانهردیفنام سازمان یا وزارتخانه
1امریه آستان قدس رضوی2طرح سرباز سازندگی
3امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات4امریه وزارت دفاع
5امریه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)6امریه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
7امریه سازمان ملی استاندارد8امریه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)
9امریه سازمان انرژی اتمی10امریه صدا و سیما
11امریه وزارت فرهنگ و ارشاد12امریه سپاه
13امریه وزارت راه و شهرسازی14امریه سرباز معلم
15امریه وزارت اقتصاد و دارایی16امریه وزارت نفت
17امریه وزارت کار18امریه وزارت نیرو
19امریه وزارت آموزش و پرورش20امریه وزارت بهداشت
21امریه وزارت صنعت، معدن و تجارت22 امریه وزارت ورزش و جوانان
23امریه وزارت جهاد کشاورزی24امریه صاایران
25امریه موسسه بیت الاحزان25امریه ریاست جمهوری
26امریه دانش بنیان27امریه وزارت علوم

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 2 تا
  1. امیر قاسم پور :

    سلام من ۲ماه پیش تو سایت قرارگاه ثبت نام کردم و۱ماه هست که تو یکی از کارگاه های قرارگاه اعلام نیاز کردن ومدارکم رو گرفتن و فرستادن موسسه رسا وگفتن پیام میفرستن من الام ۹ روز دیگه اعزامم و خبری از اس ام اس نیست چیکار باید بکنم؟

    1. باران مشاوره :

      آقای قاسم پور این موضوع را ز همان جا پیگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: