شرایط امریه واحدهای صنعتی استان مرکزی

0 833

تاپ طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال است. با این طرح بنگاه ها و دانشجویانی که تحصیلات تکمیلی دارند، دانش بنیان می شوند. سطح مهارتی سربازان دانش آموخته دانشگاهی افزایش می یابد و اشتغال زایی تقویت می شود.

اعزام مشمولین به واحدهای صنعتی و معدنی

به گزارش باران مشاوره به نقل از ایسنا، سازمان صمت استان مرکزی آمادگی خود را برای اعزام مشمولین وظیفه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به واحدهای صنعتی و معدنی استان اعلام کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در جلسه طرح تاپ گفت: حمایت از توسعه نوآوری و فناوری یکی از مصداق هایی بود که برای جهش تولید انجام گرفت. سرباز امریه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای فعالیت در واحدهای تحقیق و توسعه در قالب سرباز تاپ اعزام شد. این امر فرصت ایجاد می کند تا رقابت پذیری بنگاه های صنعتی و معدنی به سطح بالایی برسد.

شرکت دانشگاه ها در طرح تاپ

سعید جعفری کرهرودی افزود: برای این که طرح تاپ هر چه بهتر اجرا شود، از تمام دانشگاه ها درخواست می کنیم در معرفی طرح به مشمولین وظیفه دانشگاهی از طریق سامانه iranetop.ir با ما همکاری کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم دانشگاه ها ضمن تعامل با سازمان های استانی از دیگر ظرفیت های طرح ملی تاپ استفاده کنند. از جمله این ظرفیت ها می توان به فرصت مطالعاتی ارتقاء اساتید دانشگاه با اعزام به واحدهای صنعتی به عنوان استاد تاپ و دانشجو تاپ اشاره کرد.

شما می توانید جدیدترین اخبار سربازی را با باران مشاوره پیگیری کنید.

استان مرکزی از قطب های صنعتی کشور است

جعفری کرهرودی گفت: استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است. از صنایع بزرگ و دارای جایگاه در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، آلومینیوم، صنایع معدنی، شیمیایی و … برخوردار است و این فرصتی ویژه برای فعالیت های پژوهشی محسوب می شود.

متقاضیان استفاده از مزایای طرح تاپ می توانند در پورتال iranetop.ir ثبت نام کنند . تاییدیه خود را دریافت و برای تکمیل قسمت درخواست سرباز در پورتال مذکور اقدام کنند. در صورت بروز مشکل شماره تلفن های 33665615-086 و 09188643812 در ساعات اداری پاسخگوی افراد خواهد بود.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: