شرایط جذب سرباز امریه در وزارت علوم 97

شرایط جذب سرباز امریه در وزارت علوم در سال 97 اعلام شد

0 1,220

اخذ امریه فرصتی مناسبی برای انجام آسان تر خدمت سربازی است. پس از اعلام امریه های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و نیروگاه حرارتی کل کشور، این بار نوبت به اعلام شرایط جذب سرباز امریه در وزارت علوم 97 رسید.

اعلام شرایط جذب امریه در وزارت علوم 97

وزارت علوم در راستای تکمیل اعضای هیات علمی و سهمیه نیروی امریه خود از بین متقاضیان امریه سربازی و واجد شرایط، فراخوان جذب نیروی امریه را منتشر کرد. مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، بر اساس مجوز های اخذ شده، قصد دارد از بین داوطلبان (دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) و مشمولین نظام وظیفه عمومی، به صورت امریه سربازی، سرباز بگیرد.

این جذب در تهران و مراکز تابع استان ها و در رشته های مورد نیاز ، صورت می گیرد.

چه شرایطی برای جذب امریه سربازی در وزارت علوم 97 لازم است؟

  • دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی
  • نداشتن غیبت نظام وظیفه
  • دارا بودن حداقل یکی از شرایط زیر
  1. خانواده ایثارگران ، جانبازان، آزادگان- ایتام
  2. دارا بودن همسر (تاهل)
  3. افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی
  4. دارا بودن معافیت از رزم
  5. نخبگان، استعدادهای برتر، حافظان قرآن و …
  6. دارا بودن حداقل 6 ماه سابقه بسیج

افراد واجد شرایط که تمایل دارند دوران خدمت سربازی خود را در این وزارتخانه تحت عنوان سرباز امریه، سپری کنند می توانند با مراجعه به http://lms.mjazb.ir/amform نسبت به ثبت نام و تهیه مدارک مورد نیاز نهایتا تا تاریخ 8/8/97 اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نتایج اولیه امریه سربازی وزارت علوم در مورخ 11/8/97 مشخص می شود. برای اطلاعات بیشتر “شرایط امریه وزارت علوم” را مطالعه نمایید

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: