صدور مجوز امریه برای 250 سرباز

0 980

ارایه جایگزین مناسب برای سربازی نیروهای متخصص

سید محمد صاحبکار رییس مرکز امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان در نشست مدیران عامل شرکت های عضو فناوری پردیس و مرکز رشد فناوری مخابرات عنوان کرد: از این پس نیروهای متخصص به جای خدمت در پادگانها می توانند در دستگاههای دفاعی و دولتی خدمت نمایند. وی افزود این موضوع مختص شرکتهای دانش بنیان است به شرطی که در داخل پارک فناوری مستقر باشند.

صدور مجوز امریه برای 250 سرباز

در همین راستا وزیر علوم گفت: در آینده نزدیک برای هر استان یک پارک فناوری ایجاد خواهیم کرد. وی افزود تا کنون مجوز امریه سربازی برای 250 نفر صادر شده است و  این مساله باید با اطلاع دانشجویان دکتری برسد.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: