تاریخ اعزام به خدمت مشمولان در آبان ماه تغییر نکرده است

4 1,312

امروز خبری مبنی بر تغییر تاریخ اعزام به خدمت سربازان مقاطع کارشناسی به بالا بر روی خروجی اکثر سایت ها قرار گرفت. این خبر منجر به سردرگرمی بسیاری از مشمولان شد. سازمان نظام وظیفه ناجا ضمن رد این خبر از فرخوان این مشمولان در همان تاریخ خبر داد.

فارغ التحصیلان در همان تاریخ یک آبان باید به خدمت بروند

به گزارش باران مشاوره و به نقل از خبرگزاری دانشجو، سازمان نظام وظیفه ناجا در اطلاعیه خود از مشمولان فارغ التحصبل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر درخواست کرد تا در روز چهارشنبه مورخ 98/08/01 برای خدمت سربازی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

افراد مذکور باید”برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش” را از طریق دفاتر پلیس +10 دریافت کنند و بر اساس اطلاعات درج شده بر این برگه اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان و مکان حضور مشمولان فارغ التحصیل برای اعزام آبان ماه

مشمولانی که ساکن تهران هستند باید در روز چهارشنبه (یک آبان نود و هشت) ساعت 6 صبح و مشمولان سایر استان ها باید در ساعت 7 صبح روز چهارشنبه (یک آبان نود و هشت) در محل مشخص شده حضور پیدا کنند.

محل حضور این افراد بر روی “برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح” درج شده است. چنانچه مشمولی ساعت و روز اعلام شده حضور پیدا نکند غیبت خواهد خورد.

برابر با ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولان غایب با محرومیت های اجتماعی مواجه خواهند شد.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 4 تا
  1. علی احمدی :

    سلام . من تک فرزند ذکور هستم و یک خواهر دارم. ایا می توانم در استان محل سکونتم ، خدمت سربازی خود را انجام دهم ؟ اگر پاسخ مثبت است برای آنکه محل خدمت من در شهر محل سکونتم باشد چه اقداماتی باید انجام دهم ؟ با تشکر

    1. باران مشاوره :

      سلام آقای احمدی
      برای راهنمایی در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. سجاد :

    دوست عزیز من متولد سوم برج دو سال هفتاد پنج هستم و ۳۶۳ روز اضافه خوردم ایا اضاف خدمت من بخشیده میشه ..میخوام تا هفته دیگه دفترچمو دوباره پست کنم

    1. باران مشاوره :

      سجاد آقا سلام
      اضافه خدمت به دلیل غیبت سنواتی نهایتا 6 ماه می باشد. بخشش اضافه خدمت امکان دارد در حین خدمت اتفاق بیوفتند. برای اطلاعات بیشتر به نحوه بخشش اضافه خدمت مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: