پروژه تحقیقاتی کسری خدمت برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

فراخوان پروژه کسری خدمت دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا اعلام شد

0 1,215

بر اساس این فراخوان مرکز دانشنامه راهبردی دانا از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که متقاضی انجام پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت سربازی و استفاده از مزایای طرح کسری خدمت هستند، جهت همکاری دعوت به عمل می آید.

رشته های مورد نیاز جهت انجام پروژه کسری خدمت

بر اساس این فراخوان از دانشجویان و فارغ التصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های دانشگاهی زیر جهت انجام پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت سربازی دعوت به همکاری می شود:

تفسیر، حکمت اسلامی، ادیان، فقه، حدیث، کلام، عرفان و اخلاق رشته فلسفه (آشنا به پارادایم های فلسفه علم، مکاتب فلسفی)، ادبیات (فارسی، عربی، انگلیسی، چینی، اردو، فرانسوی، هندی، آلمانی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی و اسپانیولی، عبری، یونانی، لاتینی، سواحلی و مالایی)،علوم قرآن و حدیث، الهیات و معارف اسلامی، سیاسی، حقوق، مدیریت، اقتصادی، اجتماعی، روان شناسی، جغرافیا، کتابداری، زیست، فیزیک، شیمی و معماری

افراد متقاضی انجام پروژه تحقیقاتی می توانند رزومه خود را به رایانامه مربوطه ارسال کنند.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: