پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز

0 1,222

بساط کنکور برچیده نشده اما از اقتدار آن تا حد زیادی کاسته شده است. دانشگاه های زیادی اقدام به پذیرش دانشجو بدون نیاز به شرکت در کنکور کرده اند. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه شیراز است که برای دانشکده آموزش های الکترونیکی خود بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. شرایط این پذیرش را به اطلاع داوطلبان علاقه مند به ثبت نام می رسانیم.

برای عضویت در تلگرام (کنکور) کلیک کنید
آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد

پذیرش بدون کنکور دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز

به گزارش باران مشاوره و به نقل از دانشجو، دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز در سال تحصیلی 1400-1399 بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز گفت: داوطلبان را در مقطع کارشناسی و در چهار رشته پذیرش می کنیم:

  • مهندسی برق
  • مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • حقوق
  • گردشگری

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

علیرضا نیک سرشت تصریح کرد: این دانشکده، بدون برگزاری آزمون و مصاحبه و فقط براساس سوابق تحصیلی و معدل داوطلب در مقطع تحصیلی قبل داتنشجو پذیرش می کند. داوطلبان می توانند برای ثبت نام تا هفته ی اول مهرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود و دانشجویان می توانند از راه دور از توان علمی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز بهره مند شوند. امتحانات میان ترم و پایان ترم این دانشکده به صورت حضوری برگزار می شود.

آزمون های غیرحضوری

نیک سرشت خاطرنشان کرد: دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز،۲۰ سال سابقه دارد و در برگزاری آموزش های مجازی در کشور پیشتاز است. این دانشکده در حال حاضر حدود هزار دانشجو دارد که  در ۱۵ رشته-گرایش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، آزمون های میان ترم و پایان ترم این دانشکده در حال حاضر به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Tahsili”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای دانش آموزان و دانش جویان

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال98)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: