شرایط و زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد

0 1,123

با تمام تلاش ها برای حذف کامل کنکور سراسری و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی، این آزمون سراسری همچنان به قوت خود باقی است و سال 1400 نیز شاهد برگزاری آن خواهیم بود. برای کنکور 99 شرایط و حوادث عجیب را پشت سر گذاشتیم و شرایط کنکور 1400 نیز قابل پیش بینی نیست.

آنچه مسلم است این که کنکور 1400 مطابق هر سال برگزار می شود. سازمان سنجش آموزش کشور روزهای ثبت نام و حتی روزهای برگزاری آزمون های سراسری را اعلام کرده است که به اطلاع داوطلبان می رسانیم.

برای عضویت در تلگرام (کنکور) کلیک کنید
آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد

کنکور سراسری 1400

به گزارش باران مشاوره، مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای شرکت در رشته های با آزمون دانشگاه های دولتی و آزاد روز 12 بهمن انجام می شود.

ثبت نام از داوطلبان در دوره های زیر انجام می شود:

  • روزانه
  • نوبت دوم (شبانه)
  • نیمه حضوری
  • مجازی
  • پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی
  • دانشگاه پیام نور
  • مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی
  • رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام کنکور 1400

ثبت نام داوطلبان برای شرکت در کنکور 1400 از روز یکشنبه ۹۹/۱۱/۱۲ (دوازدهم بهمن ماه ۱۳۹۹) تا روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۸ (هیجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹) منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام می گیرد.

دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه تکمیلی ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می شود. آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در روزهای دهم و یازدهم تیرماه یکهزار و چهارصد برگزار می شود.

پیرو اطلاعیه ۹۹/۰۸/۲۲، سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن برای تمامی متقاضیان از جمله نظام قدیم و جدید، صرفا بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ طراحی و برگزار می شود.

ثبت نام کنکور 1400 از طریق سایت سازمان سنجش

برای ثبت نام در کنکور 1400 داوطلبان باید مدارک لازم را آماده و سپس برای نام نویسی اقدام کنند. ثبت نام کنکور دانشگاه سراسری و آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

داوطلبان باید ابتدا به سایت مذکور مراجعه کنند و پس از پرداخت هزینه ثبت نام سایر مراحل لازم را انجام دهند. برای شرکت در کنکور هر گروه آزمایشی باید کارت های اعتباری جداگانه خریداری شود.

مراحل ثبت نام کنکور 1400

ثبت نام کنکور 1400 در 13 مرحله انجام می شود. پس از مراجعه به نشانی sanjesh.org باید گزینه سراسری را انتخاب کرد. قبل از اقدام به تکمیل فرم نام نویسی، باید هزینه ثبت نام را پرداخت و سریال ثبت نام خریداری کرد. این کار را می توان از “منوی اصلی” موجود در قسمت راست صفحه و گزینه “خرید سریال ثبت نام” انجام داد.

نوع سریال ثبت نام با توجه به گروه آزمایشی باید مشخص شود. درضمن تمایل به شرکت در رشته های مربوط به دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور باید مشخص و برای آن ها سریال جداگانه خریداری شود. پس از طی چند مرحله پرداخت اینترنتی ضروری می شود. پس از پرداخت هزینه، لازم است شماره پیگیری پرداخت حفظ و در صورت لزوم پرینت گرفته شود.

ضرورت حفظ شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام کنکور 1400

پس از اتمام بارگذاری عکس، لازم است فرم ثبت نام دریافت و اطلاعات خواسته شده با دقت درج شود. در نهایت، با کلیک روی گزینه “تایید نهایی” از فرم ثبت نام حاوی شماره پرونده و کد پیگیری پرینت تهیه شود. حفظ شماره پرونده و کد پیگیری تا آخرین مراحل پذیرش ضروری است.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Tahsili”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای دانش آموزان و دانش جویان

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال98)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: