افزایش محبوبیت مدارس غیر انتفاعی با شیوع کرونا

0 615

دانش آموزان مدارس دولتی در بحران کرونا از آموزش های مجازی خوبی برخوردار نشده اند. در صورت باقی بودن این بحران، نگرانی خانواده ها از آموزش های ناکافی فرزندانشان در مدارس دولتی بیشتر خواهد شد. این امر مسلما باعث بیشتر شدن گرایش خانواده ها به سمت مدارس غیر انتفاعی می شود زیرا این مدارس عملکرد بهتری در جهت آموزش مجازی داشتند.

احتمالا ویروس کرونا تا مهر ماه وجود دارد

به گزارش باران مشاوره و به نقل از ایسکایوز، احتمال ماندگاری ویروس کرونا تا مهر ماه در کشور وجود دارد. والدین نگران تحصیل فرزندان خود هستند، آن ها از کافی نبودن آموزش های آنلاین شکایت دارند و خواستار انتقال فرزندان خود به مدارس غیر دولتی می باشند.

برای عضویت در تلگرام (کنکور) کلیک کنید
آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد

متقاضیان ثبت نام در مدارس غیر دولتی بیشتر می شوند

محمد داوری با توجه به ماندگاری ویروس کرونا در سال جدید، نگرانی های ایجاد شده برای والدین و نیز تقاضا برای ثبت نام در مدارس غیردولتی را رو به افزایش خواند.

وی گفت: به دلیل نارضایتی از آموزش های مجازی مدارس دولتی، در صورت ماندگاری ویروس کرونا تقاضا برای ثبت نام در مدارس غیر دولتی افزایش می یابد. این در حالی است که بسیاری از خانواده ها توانایی پرداخت هزینه هایی که به آنان تحمیل می شود را نخواهند داشت.

عدم آمادگی مدارس دولتی در آموزش مجازی

وی به عنوان کارشناس آموزش و پرورش به عملکرد آموزش و پرورش در زمینه آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: ارزیابی چند ماهه از آموزش مجازی نشان می دهد که ابزار و زیرساخت های لازم در مدارس مهیا نیست و مدارس دولتی آمادگی لازم در زمینه آموزش مجازی را ندارند. پس نمی توانیم روی کمک مدارس دولتی برای پر کردن خلأ آموزش حضوری حساب کنیم.

مدارس دولتی در زمینه آموزش مجازی آمادگی لازم را ندارند. خانواده ها اجبارا به سمت مدارس غیرانتفاعی خواهند رفت و این امر پسندیده نیست. مسلما در شرایط فعلی شهریه این مدارس فشار اقتصادی بیشتری را بر مردم تحمیل خواهد کرد.

با ادامه کرونا آموزش خصوصی سازی می شود

مدارس غیر انتفاعی پراکندگی یکسانی در تمام نقاط کشور ندارند و خیلی از افراد نمی توانند به آن ها دسترسی آسان داشته باشند. پس باید در این رابطه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی به عملکرد بهتر مدارس غیرانتفاعی نسبت به مدارس دولتی در جهت آموزش مجازی به دلیل دریافت شهریه اشاره کرد و در پایان گفت: حداقل های لازم در آموزش مجازی و زیر ساخت های مربوط به آن در مدارس دولتی رعایت نشده است. در صورت ادامه بحران کرونا در کشور گرایش خانواده ها به سمت مدارس غیر انتفاعی بیشتر می شود و شاهد خصوصی سازی بیشتر آموزش خواهیم بود.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Tahsili”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای دانش آموزان و دانش جویان

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال98)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: