اعلام شرایط امریه سمن ها در گیلان

0 900

چند سالی است شاهد افزایش فعالیت جوانان در سازمان های مردم نهاد یا انجیوها هستیم. شرکت جوانان در فعالیت های خیرخواهانه می تواند تأثیرات بسزایی در حل مشکلات جامعه داشته باشد.

تشویق جوانان به فعالیت های اجتماعی این گونه برای هر جامعه ای ضروری می نماید. از این رو برای خدمت سربازی جوانان فعال در این زمینه تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که به اطلاع می رسد.

امریه سربازی سازمان های مردم نهاد

به گزارش باران مشاوره به نقل از ایرنا، شرایط کسب سهمه امریه سربازی برای جوانانی که در سازمان های مردم نهاد فعالیت دارند، اعلام شد.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد می توانند پیش از اعزام خود با ثبت نام در طرح سهمیه امریه سربازی، 6 ماه اخر خود را در حوزه های مربوط به سازمان های مردم نهاد طی کنند.

شرایط لازم برای ثبت نام امریه سربازی

اصغر ابراهیمی خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت نام در سامانه به منظور امریه سربازی، نیاز به شناسه ملی و  نیز اعتبارنامه از سازمانهای مردم نهاد دارند.

در ضمن برای متقاضیان طرح سرباز امریه شرایطی در نظر گرفته شده است:

  • از اعتبارنامه سازمان مردم نهاد یک سال گذشته باشد
  • متقاضی در حین خدمت سربازی نباشد
  • سازمان مردم نهاد در طرح ارزیابی سمن ها (جشنواره اتفاق) شرکت کرده باشد که اعضای شورای مرکزی سازمان مردم نهاد از این مزایا برخوردار هستند.

تشویق جوانان به فعالیت های اجتماعی

ابراهیمی ادامه داد: اگر فعالان تشکل های جوانان شرایط  لازم را دارا هستند، می توانند به سایت وزارت ورزش  و همچنین لینک مستقیم امریه سمن ها در گیلان مراجعه کنند. متقاضییان می توانند مراحل ثبت نام خود را از این طرق تکمیل و از سهمیه امریه استفاده کنند.

موافقت با امریه سربازی باعث تشویق سازمانهای مردم نهاد به فعالیت بیشتر می شود. ضمناً با این کار جوانان به سمت فعالیت های اجتماعی بیشتر سوق پیدا می کنند.

تلاش مسؤولان وزارت ورزش و جوانان و دستور مقام معظم رهبری، فرآیند گرفتن امریه برای سازمان های مردم نهاد را قابل اجرا کرده است. جوانان فعال اجتماعی در سازمان های مردم نهاد جوانان، تعداد چشمگیری هستند که این موضوع آن ها را به سمت فعالیت های بیشتر ترغیب می کند.

در حال حاضر ۱۱۰ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان استان گیلان فعال هستند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: