امریه سربازی اداره کل نوسازی مدارس گیلان

شرایط اخذ امریه سربازی اداره کل نوسازی مدارس گیلان در سال 97 اعلام شد

0 1,469

گذراندن خدمت سربازی تحت عنوان امریه مورد استقبال بسیاری از مشمولان سربازی می باشد. امریه سربازی دارای شرایط خاصی است که در هر نهاد این شرایط متفاوت است. هر نهد و ارگان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح دارای سهمیه پذیرش نیروی امریه می باشد. یکی از این نهادها اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان می باشد که اقدام به جذب سرباز امریه می نماید.

فراخوان جذب امریه سربازی اداره کل نوسازی مدارس گیلان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امام پناهی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس گیلان گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در طول سال و بر اساس مجوز‌های اخذ شده در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود، اقدام به جذب نیروی امریه می نماید. هدف از جذب سرباز امریه در اداره کل نوسازی استان گیلان توسعه منابع انسانی و جذب متخصصان مورد نیاز می باشد.

شرایط امریه سربازی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان

لذا از میان مشمولین داوطلب امریه سربازی و واجد شرایط و کارآمد در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر با دارا بودن شرایط زیر دعوت به همکاری می شود:

  • مشمولین فارغ التحصیل در رشته های مالی، حسابداری، مکانیک فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات.
  • عدم دارا بودن غیبت سربازی.
  • عدم دارا بودن هیچگونه وابستگی نسبی یا سببی با کارکنان و مسئولین دستگاه داشته باشند..
  • فاقد سابقه خدمت در مراکز نظامی و انتظامی.
  • عدم دارا بودن هر گونه کسری خدمت.

لازم به ذکر است از مشمولان متقاضی امریه سربازی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان یک تعهدنامه مبنی بر عدم درخواست ادامه تحصیل و انواع معافیت های سربازی دریافت می گردد. همچنین امام پناهی در خصوص نحوه جذب نیروی امریه در اداره کل گفت: جذب سرباز امریه در این اداره کل فقط از طریق سایت انجام می‌شود. متقاضیان امریه سربازی می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل www.dres.ir/guilan مراجعه و بعد از مطالعه قوانین و شرایط لازم، نسبت به ثبت درخواست و مدارک خود اقدام نمایند.

چناچه دارای غیبت از سربازی هستید می توانید یا استفاده از شرایط توجیه غیبت سربازی، غیبت از خدمت خود را توجیه کند.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: