امریه جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی

0 1,033

در ماه های پایانی سال نود و هشت دانشگاه شروع به اعلام ظرفیت امریه خود برای سال جاری و سال 99 کرده اند. پیشتر خبری مبنی بر امریه دانشگاه محقق اردبیلی منتشر کرده بودیم. امروز شرایط جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی برای پذیرش سربازان امریه اعلام شد.

فراخوان امریه جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی

به گزارش باران مشاوره و به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به پذیرش امریه سربازی می کند. بنا بر این اطلاعیه رشته های مورد نیاز برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با یکدیگر متفاوت هستند.

رشته های مورد نیاز مقطع کارشناسی ارشد برای امریه جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی

    • حسابداری
    • ادبیات و زبان های خارجی
    • مدیریت (کلیه گرایش ها)
    • طراحی گرافیک

نکته: طراح گرافیک اگر مسلط به طراحی گرافیک، نرم افزار های مرتبط و توانایی تولید موشن گرافیک باشید برایش امتیاز محسوب می شود.

رشته های مورد نیاز مقطع دکترا برای امریه جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی

  •  مددکاری اجتماعی
  • جامعه شناسی (گرایش مسائل اجتماعی ایران)
  • روانشناسی بالینی

نحوه پذیرش امریه جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی

چنانجه در یکی از رشته های فوق و در مقطع تحصیلی ذکر شده فارغ التحصیل شده اید می توانید به وب سایت جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی و بخش امریه مراجعه کنید و فرم درخواست امریه سربازی را پر کنید. مشمولان عزیز در صورت وجود هر ابهامی می توانند با شماره ۳-۸۸۹۱۱۰۰۱ تماس بگیرند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: