امریه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی

0 1,197

مشمولان خدمت سربازی استان خراسان شمالی که قصد دارند خدمت وظیفه خود را در این استان بگذرانند، می توانند امریه شوند و در استان خراسان شمالی خدمت کنند.این فرصت برایتان مهیا شده است و می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید.

ثبت نام امریه امور روستایی خراسان شمالی

به گزارش باران مشاوره به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از متقاضیان طی خدمت سربازی به شکل امریه در خراسان شمالی ثبت نام به عمل می آید. به نقل از مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری متقاضیان امریه برای اعزام اول اردیبهشت 1400 در خراسان شمالی ثبت نام می شوند.

مهلت ثبت نام امریه امور روستایی خراسان شمالی

محمدرضا موفق گفت: متقاضیان خدمت وظیفه از محل مجوز معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور می توانند برای خدمت در استان خراسان شمالی تا پنجم اسفند ماه به پرتال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس www.rdcir.ir مراجعه کنند.

لازم است متقاضیان در بخش سامانه جامع حوزه مشمولین شرایط امریه را به دقت مطالعه و در صورت تمایل ثبت نام کنند.

مدارک و رشته های امریه امور روستایی خراسان شمالی

متقاضیان امریه خراسان شمالی باید از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با معدل ۱۶ و بالاتر فارغ التحصیل شده باشند. رشته های مورد نیاز در امریه خراسان شمالی به شرح زیر است:

  • برنامه ریزی روستایی
  • مهندسی عمران
  • شهرسازی
  • حسابداری
  • جغرافیا

تاریخ به کارگیری نیروهای امریه امور روستایی خراسان شمالی

موفق خاطر نشان کرد: نفرات برگزیده برای امریه اموزر روستایی خراسان شمالی پس از اعلام، تکمیل مدارک و ارسال برگه اعزام به خدمت در تاریخ اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به کار گرفته می شوند.

خراسان شمالی

خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد از استان های شمال شرق کشور است که مرکز استان از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر های استان نیز محسوب می شود. سکنه این استان که سال 1383 با تفکیک استان خراسان به سه استان ایجاد شد، از گروه های قومی متعدد هستند که اکثریت آن ها را شیعیان تشکیل می دهند.

مشمولان سربازی استان خراسان شمالی می توانند در صورت تمایل اگر واجد شرایط باشند، با امریه شدن خدمت خود را در این استان بگذرانند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: