اطلاعیه جذب سرباز امریه در نیروگاه حرارتی کل کشور سال 97

0 2,238

خبر خوب برای مشمولان نظام وظیفه این است که امریه نیروگاه حرارتی سال 97 در تمامی استان ها اجرا می شود. لازم به ذکر است امریه سربازی یکی از تسهیلات نظام وظیفه است که مشمولین دارای مدرک کارشناسی و بالاتر می توانند از این آن بهرمند شوند. تمامی وزارتخانه ها و نهادها سربازها را بعنوان سرباز امریه جذب می کنند.

چه کسانی می توانند از امریه نیروگاه حرارتی سال 97 استفاده کنند؟

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی نیروگاه تولید برق حرارتی، مشمولین واجد شرایط به صورت سرباز امریه در شرکتهای تابعه تمامی استانها جذب می شوند. مشمولین وظیفه عمومی که تاریخ اعزامشان به خدمت سربازی مورخ 97/10/01 می باشد در صورت تمایل می توانند تحت عنوان سرباز امریه در شرکتهای تابعه برق حرارتی استانها دوران خدمت سربازی خود را سپری کنند.

برای کسب اطلاع از لیست استان های امریه نیروگاه ها روی لینک زیر کلیک نمایید.

متقاضیان می توانند به سامانه امریه سربازی به نشانی www.amriyeh.moe.gov.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

لیست سایر وزارتخانه ها و سازمان های ارائه دهنده امریه

خوشبختانه سازمان ها و ارگان های ارائه دهنده امریه زیادی برای متقاضییان امریه وجود دارد. هر یک از این سازمان ها شرایط و ضوابط خاص خودشان را برای پذیرش دارند. همچنین سهمیه پذیرش امریه هر یک از این سازمان ها با دیگری متفاوت است. مرکز مشاوره باران تلاش کرده است تا لیستی از این مراکز پذیرش گیرنده امریه را برای شما مشمولان عزیز تهیه کند. با کلیک بر روی هر یک از مراکز به صفحه جزئیات پذیرش آن مرکز می روید. بدیهی است این جدول تکمیل خواهد شد.

ردیفنام سازمان یا وزارتخانهردیفنام سازمان یا وزارتخانه
1امریه آستان قدس رضوی2طرح سرباز سازندگی
3امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات4امریه وزارت دفاع
5امریه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)6امریه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
7امریه سازمان ملی استاندارد8امریه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)
9امریه سازمان انرژی اتمی10امریه صدا و سیما
11امریه وزارت فرهنگ و ارشاد12امریه سپاه
13امریه وزارت راه و شهرسازی14امریه سرباز معلم
15امریه وزارت اقتصاد و دارایی16امریه وزارت نفت
17امریه وزارت کار18امریه وزارت نیرو
19امریه وزارت آموزش و پرورش20امریه وزارت بهداشت
21امریه وزارت صنعت، معدن و تجارت22 امریه وزارت ورزش و جوانان
23امریه وزارت جهاد کشاورزی24امریه صاایران
25امریه موسسه بیت الاحزان25امریه ریاست جمهوری
26امریه دانش بنیان27امریه وزارت علوم
[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چناچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ticker_background=”#fe8989″ ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: