فرصت امریه در وزارت علوم و جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

2 1,272

جهاد دانشگاهی که با هدف گسترش فعالیت های پزوهشی و فرهنگی تاسیس شده است در راستای پیشبرد هر چه بهتر اهداف علمی و فرهنگی خود هر ساله اقدام به پذیرش سرباز امریه می نماید. علاوه بر جهاد دانشگاهی صنعتی شریف وزارت علوم نیز شرایط پذیرش امریه سربازی در سال 99 را اعلام کرده است.

امریه جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 99

به گزارش باران مشاوره به نقل از ایسنا، سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف طی صدور اعلامیه ای از جذب سرباز امریه در این سازمان خبر داد. سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: در راستای پیشبرد هر چه بهتر اهداف علمی و پژوهشی خود از بین مشمولان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد امریه می گیرد. این فراخوان زیر مجموعه امریه ارتباط با صنعت وزارت علوم است.

سه رشته مورد نیاز امریه جهاد دانشگاهی صنعتی شریف 99

  1.  مهندسی پلیمر
  2. مهندسی شیمی
  3. مهندسی مکانیک

شرایط ثبت نام در امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف 99

روابط عمومی جهاد دانشگاهی این دانشگاه اعلام کرد: متقاضیانی می توانند از امریه این واحد استفاده نمایند که تا زمان اعزام آنها حداقل سه ماه باقی مانده باشد.

واجدین شرایط باید رزومه خود را به نشانی t.d.c@jdsharif.ac.ir ارسال نمایند. متقاضیان باید کلمه “amriyeh” را در عنوان ایمیل خود ذکر نمایند. بدیهی است عدم ذکر این کلمه در عنوان ایمیل باعث خواهد شد رزومه بررسی نشود.

ثبت نام امریه وزارت علوم اعلام شد

به گزارش باران مشاوره به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نیروهای متخصص دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا می توانند جهت امریه این وزارتخانه ثبت نام بعمل آورند. متقاضیان در صورت پذیرفته شدن در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور در امور پژوهشی مشغول به کار و خدمت می شوند.

شرایط ثبت نام در فراخوان امریه وزارت علوم

دانش آموختگان متقاضی خدمت بعنوان پژوهش یار در وزارت علوم که مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا دارند می توانند جهت اطلاع از موارد مورد نیاز استان ها، مدارک لازم و شرایط جذب به سایت www.amriye.msrt.ir مراجعه نمایند.

مهلت ثبت نام امریه وزارت علوم

متقاضیان باید از تاریخ یکم لغایت 18 خرداد ماه سال 1399 در سایت www.amriye.msrt.ir ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است که مشمولان واجد شرایط در شهریور ماه سال 99 به خدمت اعزام خواهند شد.

ضمنا نتایج اولیه تایید یا رد این ثبت نام در 26 خرداد ماه سال 99 به متقاضیان اعلام می گردد. همچنین باران مشاوره به فارغ التحصیلان دانشگاه توصیه می کند از شرایط گرفتن پروژه کسری خدمت در سال 99 مطلع شوند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 2 تا
  1. محسن :

    سلام، خبری هست مربوط به سال 90 که رئیس اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی گفته دارندگان مدرک کارشناسی به مدت یک‌ماه، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری پیوسته به مدت 2ماه، دارندگان مدرک دکتری phd و متخصص پزشکی از 3ماه کسری خدمت و دارندگان مدرک فوق دکتری یا فوق‌تخصص پزشکی از4 ماه کسری خدمت بهره‌مند می‌شوند. این قانون هنوز هم برقراره؟

    1. باران مشاوره :

      خیر محسن جان. در حال حاضر نخبگان کشور می توانند از پروژه کسری خدمت استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: