امریه وزارت نیرو در سمنان 99

0 810

وزارت نیرو از جمله نهاد هایی است که برای تکمیل کادر تخصصی خود سرباز به صورت امریه جذب می نماید. به منظور رعایت انصاف و برابری میان مشمولین سربازی این وزارت خانه امریه خود را به تمامی دانشگاه های سمنان از طریق نامه اطلاع رسانی کرده است.

وزارت نیرو در سمنان امریه سربازی پذیرش می کند

به گزارش باران مشاوره و به نقل از خبرگزاری دانشجو، وزارت نیرو قصد دارد به منظور تکمیل مروی انسانی خود از متقاضضیان واجد شرایط اقدام به پذیرش امریه سربازی کند. این وزارتخانه با تأکید بر ایجاد فرصت برابر برای تمام مشمولین در مراکز آموزشی سمنان، گرمسار، شاهرود، آزاد سمنان، علمی کاربردی سمنان و دانشگاه سمنان اطلاع رسانی های لازم را به عمل آورده است.

مهلت ثبت نام امریه وزارت نیرو در سمنان

کلیه متقاضیان امریه سربازی در وزارت نیرو فرصت دارند تا روز جمعه مورخ 30 خرداد 99 نسبت به ثبت خود اقدام نمایند. این امریه مختص متقاضییانی است که دارای برگ تاریخ اعزام به خدمت به تاریخ 99/06/01 هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به امریه وزارت نیرو در سال 99 مراجعه کنید.

طریقه ثبت نام امریه وزارت نیرو

متقاضیان می توانند تا تاریخ 99/03/30 به نشانی https://www.moe.gov.ir مراجعه و برای ثبت نام خود اقدام کنند. قابل ذکر است که ثبت نام فقط از طریق این سامانه انجام می شود.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: