با طرح سرباز ماهر وکیل شوید

6 2,049

قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح در راستای کمک به سربازان در ضمینه اشتغال آنها ایجاد شده است. قرارگاه مهارت آموزی این اشتغال سربازان پس از پایان خدمت را با جدیت زیادی دنبال می کند و در راستای کمک به مشمولانی که در رشته حقوق تحصیل کرده اند با مرکز وکلای قوه قضاییه قراردادی را به امضا رسانده که در ادامه این خبر را شرح می دهیم.

تفاهم مرکز وکلا و سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان حقوقدان

به گزارش باران مشاوره به نقل از خبرگزاری انتخاب، تفاهم نامه ای بین مرکز وکلا و قرارگاه مهارت آموزی نیرو های مسلح منعقد شده که براساس آن سربازان می توانند در آزمون مرکز وکلا شرکت کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح سردار سید مهدی فرحی درباره این تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه ای بین قرارگاه مهارت آموزی سربازان، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی دادگستری و مشاوران خانواده قوه قضاییه انعقاد شده است که با استفاده  آن می توان از ظرفیت سربازانی که در رشته حقوق تحصیل کرده اند در طرح سرباز ماهر استفاده کرد.

شرکت در آزمون های مرکز وکلا حین خدمت

در حقیقت این تفاهم نامه برای رفع نیاز های حقوقی و کارشناسی سازمان های نیروهای مسلح منعقد شده و همزمان به سربازان دارای شرایط اجازه می دهد با ارتقا مهارت های شغلی خود در آینده راحت تر شغل مناسب با مهارت خود را پیدا کنند. بر همین اساس تمامی سربازانی که شرایط استفاده از این تفاهم نامه را دارند می توانند در حین خدمت در آزمون های ادواری مرکز وکلا شرکت کنند.

همچنین مقرر شد تا سازمان نیرو های مسلح در حد امکان این مشمولان را در مشاغلی که به مهارت آنها مرتبط است به کار گیری کند که هم به رشد شغلی این دسته از مشمولان کمک شده باشد و هم زمان خدمت این دسته از مشمولان به عنوان کارآموزی ایشان در نظر گرفته شود.

پروانه وکالت و کارشناس رسمی برای سربازان مهارت دیده

همچنین سردار فرحی در ادامه صحبت های خود گفت: در همین راستا مرکز وکلا نیز با ایجاد رشته های جدید متناسب با نیاز نیروهای مسلح مثل مشاوره در ضمینه نظام وظیفه به این دسته از مشمولان کمک می کند.

مرکز وکلا نیز برای مشمولانی که طول خدمت کارآموزی یا خدمت سربازی را با موفقیت در نیرو های مسلح گذرانده باشند پروانه وکالت و کارشناسی رسمی صادر می کند.

سردار فرحی در پایان گفت: مشمولانی که در طول خدمت در مشاغل تخصصی خود به کار گرفته نشده اند نیز قبولی شان ذخیره می شود.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 6 تا
  1. محمد :

    سلام
    من که کارشناسی ارشد حقوق دارم می توانم در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کنم ؟ یا فقط مدرک رشته های فنی را می خواهند؟

    1. باران مشاوره :

      ظاهرا این طرح فقط برای رشته های فنی حرفه ای، پزشکی و پیرا پزشکی است

  2. Amin :

    سلام وقتتون بخیر
    می‌خواستم بدونم که طبق قانون جدید که میتوان بدون کارت پایان خدمت در آزمون وکلا شرکت کرد. اگر شخصی در آزمون پذیرفته شود میتواند اول به سربازی برود و بعد دوره کار آموزی را بگذراند ؟

    1. باران مشاوره :

      سلام
      بله میتونید ولی برای شروع کاراموزی باید کارت ارائه بدید

  3. Mh :

    پس چرا در خبرهای دیگه میگن پذیرش کاراموز سرباز نداریم

    1. باران مشاوره :

      دیروز خبری در این مورد منتشر شد که امروز در سایت قرار می دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: