انجام پروژه کسر خدمت در حین تحصیل

2 1,976

همانگونه که می دانید مشمولان نخبه می توانند از انواع تسهیلات سربازی بهره مند شوند. یکی از تسهیلات موجود در قانون سربازی برای نخبگان، کسر خدمت پروژه سربازی می باشد. در ادامه با انجام پروژه کسر خدمت در حین تحصیل بیشتر آشنا خواهید شد.

پیشتر نیز قوانین اخذ پروژه کسری خدمت را برای شما شرح داده بودیم.

کسر خدمت پروژه نخبگان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه تولید و توسعه علم در سطح کشور، برخی از مشمولان خدمت سربازی می توانند با انجام پروژه های تحقیقاتی از کسری خدمت بهره مند شوند. مشمولانی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، از طریق بنیاد نخبگان نیرو های مسلح به منظور انجام پروژ های تحقیقاتی و بهره وری بهینه از سرمایه انسانی در بخش های مختلف علمی و تحقیقاتی به کارگیری می شوند.

مشمولان در در قبال انجام پروژه های تحقیقاتی، پس از ارزیابی و تایید پروژه توسط هیئت داوران، امتیازاتی از قبیل کسر خدمت دریافت می کنند. گاهی نیز امکان دارد با انجام پروژه و گذراندن دوره دوماهه آموزشی نیز بتوانند کارت پایان خدمت سربازی را دریافت کنند.

انجام پروژه کسر خدمت در حین تحصیل

انجام پروژه کسر خدمت سربازی در حین تحصیل نیز امکان پذیر می باشد و مشمولان حتی در حین تحصیل می توانند از امتیازات انجام پروژه خدمت سربازی بهره مند شوند. در نهایت کسر خدمت این مشمولان از طریق سیستم ارتباطی بنیاد نخبگان ستاد کل نیرو های مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا ثبت می شود.

متقاضییان اخذ پروژه حتما راهنمای کامل پروژه کسری خدمت سربازی را بخوانند

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 2 تا
  1. احمد :

    با سلام و خسته نباشید
    دقیقا به چه صورت هست پروژه کسری خدمت یعنی کاملا مشخص نشده که آیا در حین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد میشود پروژه اقدام کرد یا خیر؟؟
    لذا در بعضی سایت ها نوشته شده فارغ التحصیل ارشد باشیم می‌توانیم پروژه اقدام کنیم لطف کنید بگید دقیقا به چه صورت است میشود در حین تحصیل ارشد یا خیر با سپاس

    1. باران مشاوره :

      احمد جان سوال شما نیاز به شرح بسیار دارد از خطوط مشاوره استفاده کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: