تاریخ اعزام به خدمت اسفند 98 تغییر کرد

لغو اعزام های اسفند ماه به دلیل کرونا از تاریخ 12 اسفند به بعد

74 29,082

در اسفند ماه دو تغییر اعزام به خدمت داشتیم اولین تغییر اعزام مربوط به انتخابات مجلس بود و دومین لغو اعزام به دلیل بیماری کرونا.

تاریخ اعزام به خدمت سربازی مشمولانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند معمولا اول ماه های زوج است. بنابر روال گذشته این مشمولان باید در تاریخ یک اسفند 98 به خدمت سربازی اعزام می شدند اما استثناء تاریخ اعزام این گروه از مشمولان به دلیل انتخابات تغییر کرد.

همچنین اعزام به خدمت سربازان از تاریخ 12 اسفند نود و هشت به بعد به دلیل بیماری کرونا لغو شد. این لغو موقتی بوده و در انتهای این صفحه به این خبر نیز خواهیم پرداخت.

اطلاعیه تغییر تاریخ اعزام به خدمت اسفند 98

به گزارش باران مشاوره و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی سردار تقی مهری از تغییر تاریخ اعزام اسفند 98 خبر داد. در اسفند سال 98 انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در پیش رو است. به همین دلیل تاریخ اعزام به خدمت از تاریخ یک اسفند 98 به چهارم اسفند 98 انتقال یافت.

محل و زمان اعزام مشمولان در چهارم اسفند

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در ادامه صحبت های خود گفت: فقط تاریخ اعزام به خدمت مشمولان لیسانس و بالاتر تغییر کرده است و این مشمولان باید در محل و ساعتی که در “برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح” آمده حضور پیدا کنند.

عدم حضور به موقع غیبت محسوب می شود

چنانچه مشمولان در تاریخ فوق الذکر حضور پیدا کنند مرتکب غیبت خواهند شد. بر اساس قانون یک روز تا سه ماه دیرکرد در اعزام به خدمت سربازی، سه ماه اضافه خدمت و بیشتر از آن شش ماه اضافه خدمت در پی خواهد داشت. همچنین مشمولان غایب دچار محرومیت هایی مثل ممنوعیت خروج از کشور، ادامه تحصیل، جواز کسب و … می شوند.

لغو اعزام های اسفند ماه به دلیل کرونا از تاریخ 12 اسفند به بعد

با توجه به اهمیت سلامت سربازان و شیوع بیماری کرونا عاون بهداشت و درمان ستاد کل نیرو های مسلح و سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا از لغو اعزام سربازان خبر داد. شما می توانید ادامه این خبر را در صفحه “اعزام سربازان به دلیل کرونا به تعویق افتاد” بخوانید.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 74 تا
  1. علی :

    سلام.اعزامی برج ۱۲ سال ۹۸ سپاه خاتمی یزد بودم اعزام شدم یک روز اونجا موندم بدلیل شیوع کرونا مرخصی دادن تا ۳۱فروردین ۹۹ الان این مرخصی جز خدمت حساب میشه؟یک سوال دیگه داشتم آموزشی چند روزه برامون برگزار میکنن؟

    1. باران مشاوره :

      بله این مرخصی جز حدمت شما خواهد بود. اموزشی شما به احتمال زیاد یک ماهه و حتی شاید کمتر نیز باشد.

  2. معین :

    سلام ببخشید سپاه سربازانی روکه آموزشیشون برای۴اسفند۹۸بوده تقسیم کرده؟؟

    1. باران مشاوره :

      معین جان این افراد باید دوره آموزشی را ببیند و بعد تقسیم شوند. بعضی از یگان ها مثل سپاه تصمیم به برگزاری دوره آموزشی فشرده سه هفته ای کرده است.

  3. تینا :

    سلام، میخواستم بدونم لغو ترخیص از 25 اسفند تا 25 خرداد صحت داره؟ 16 فروردین باید ترخیص بشه، تکلیف چیه؟

    1. باران مشاوره :

      تینا خانم
      هنوز چیزی به طور رسمی در خبرگزاری ها انتشر پیدا نکرده است. لذا باران مشاوره از این موضوع بی اطلاع است.

  4. ماجد :

    سلام.اعزامی۱۹ اسفندم وبه تعویق افتادبرای اردیبهشت ایا این2ماه تاخیری ازخدمتمون حساب میشه باتشکر

    1. باران مشاوره :

      اگر به خدمت اعزام شدید و مرخصی رفته اید جز خدمت تان حساب خواهد شد در غیر این صورت خیر

  5. بنیامین :

    سلام. من آموزشی کازرون بودم ارتش
    الان من از وقتی که برگشتم مغازه ها بسته بود عارم و علاعم لباس نشد بگیرم و من اعزام شیرازم. میخاستم ببینم میشه که نرم بعد از عید برم اخه هم بوشهر کرونا هست هم شیراز . یا این که برم بعد مارو بر میگردونن؟

    1. باران مشاوره :

      بنیامین جان شما باید به آن دستوری که یگاناتن به شما داده است عمل کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: