تعویق اعزام به خدمت مشمولان ساکن مناطق سیل زده

سردار کمالی از تسهیلات ستاد کل به سربازان مناطق سیل زده خبر داد

0 801

تعویق اعزام به خدمت مشمولان ساکن مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در شورای هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین با توجه به جاری شدن سیل در استان های گلستان و مازندران تصمیماتی در خصوص نحوه سربازی و اعزام به سربازی مشمولان ساکن در این مناطق اتخاذ شد.

سردار موسی کمالی گفت: اعزام مشمولان سربازی که در مناطق سیل زده آق قلا، گمیشان، آزادشهر، بندر ترکمن، سیمرغ، میانرود، بهشهر، سوادکوه شمالی، نکا و… ساکن می باشند، به دو ماه تاخیر می افتد. مشمولانی که باید در تاریخ ۱۹ فروردین و یکم و نوزدهم اردیبهشت ماه سال 98 به سربازی اعزام می شدند، زمان اعزامشان به ایشان اعلام خواهد شد.  به سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز این اختیار داده شده است تا در صورت لزوم نسبت به درخواست تعویق اعزام مشمولان دیگر شهرهای سیل زده موافقت نماید.

جزئیات تسهیلات به سربازان مناطق سیل زده

سردار موسی کمالی در ادامه بیان کرد: سربازانی که ساکن مناطق سیل زده هستند و در حال انجام خدمت سربازی در سایر شهرها می باشند نیز به مدت 1 ماه مرخصی اظطراری دریافت خواهند کرد. سایر سربازان که ساکن شهرهایی هستند که خساراتی وارد نشده است نیز به مدت یک هفته مرخصی خواهند داشت. همچنین سربازانی که در یگان های خدمتی در حال امدادرسانی در مناطق سیل زده هستند، پس از اتمام ماموریت به صلاحدید یگان خدمتی می توانند از 1 ماه مرخصی بهره مند شوند.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: