تمدید اعزام به خدمت کنکوری های ارشد و دکترا

0 1,344

کرونا باعث ایجاد تغییراتی در تقویم آموزشی کشور شد. تعویق کنکور های پایه دوازدهم، ارشد و دکترا باعث نگرانی کنکوری ها در سال 99 شد. پسرها بعد از هر مقطع تحصیلی بک سال فرصت معرفی دارند. در این یک سال یا باید در مقاطع بالاتر درس بخوانند و یا به سربازی بروند.

تغییر زمان کنکور برنامه ریزی مشمولان را بهم ریخت به طوری که بسیاری از کنکوری ها، قبل از زمان برگزاری کنکور با اتمام فرجه معرفی مواجه می شدند. همانطور که می دانید حتی اگر یک روز غیبت داشته باشید نمی توانید در دانشگاه ادامه تحصیل دهید و باید سرباز شوید.

در اوایل تیرماه بود که سازمان وظیفه عمومی به کنکوری های پایه دوازدهم فرصت داد تا یک هفته پس از کنکور دفترچه خود را پست کنند.

این موضوع با اعتراض کنکوری های ارشد و دکترا رو به رو شد. در ابتدا سازمان وظیفه عمومی از رایزنی با فرمانده ها خبر داد و اعلام کرد تمامی کنکوری ها حین خدمت برای آزمون مرخصی خواهند داشت.

سرانجام پس رایزنی های مختلف قرار بر این شد که به کنکوری های ارشد و دکترا نیز تسهیلات بیشتری داده شود.

کنکوری ها ارشد و دکترا درخواست تعویق دهند

به گزارش باران مشاوره به نقل از پویا، برای مشمولان به منظور شرکت در آزمون های سراسری ارشد و دکتری تسهیلات تمدید در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: آن دسته از مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که برگه آماده به خدمت خود را در تاریخ 99/05/01 دریافت کرده‌اند، می‌توانند درخواست خود را سریعاً به دفاتر پلیس 10+ ارائه دهند و صرفاً به قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری از تسهیلات تمدید یک ماهه ای که در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.

تمدید اعزام ارشد و دکترا

سردار تقی مهری افزود: با توجه به این که آزمون های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق افتاده است، سازمان وظیفه عمومی با توجه به شرایط شیوع کرونا به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده‌هایشان تمهیداتی را در نظر گرفته است تا تسهیلات ویژه ای ارائه دهد.

بنابراین کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که قصد شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری را دارند و برگه آماده به خدمت خود را در تاریخ یکم مرداد ماه دریافت کرده اند، می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس 10+ مراجعه کنند و برگه تأییدیه اطلاعات ثبت‌نام در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور را ارائه دهند.

این گونه امکان ثبت درخواست تمدید یک ماهه را خواهند داشت. زمان اعزام به خدمت این مشمولان تا تاریخ 99/06/01 تمدید شده است. نتیجه در خواست ها را با پیامک به آن ها اعلام خواهیم کرد.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: