تسهیل جذب سرباز طلبه ها در آموزش و پرورش

0 779

یکی از اهداف آموزش و پرورش در کنار آموختن مسائل علمی به دانش آموزان، آشنا ساختن آنان با مسائل دینی و مذهبی است. جدا از کتاب هایی که در این زمینه در بین کتب درسی گنجانده شده است حضور طلاب حوزه علمیه در آموزش و پرورش نیز می تواند آثار مثبت خود را آشکار کند.

همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای تسهیل جذب سرباز طلبه

به گزارش باران مشاوره به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاری ها، در سالن جلسات ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ساختمان شهید رجایی نشست موضوعی برگزار شد که عنوانش تسهیل در فرایند جذب سرباز طلبه ها درآموزش و پرورش بود.

این نشست با حضور نمایندگانی از تیپ امام جعفر صادق (ع) و مرکز امور اداری و تشکیلات و آمار و بودجه معاونت مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

ترویج آموزه های دینی در مدارس با سرباز طلبه ها

مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاریها در این نشست گفت: حضور طلاب در آموزش و پرورش برای گذراندن دوره ضرورت خدمت یک فرصت است. این طرح چند سالی است با موافقت فرماندهی کل قوا اجرا می شود.

آموزش و پرورش و حوزه علمیه از اجرای آن راضی هستند و طلاب وظیفه نیز با توجه به این که رسالتشان تبلیغ آموزه های دینی در بین نونهالان و دانش آموزان است، گذراندن خدمت سربازی به این نحو را یک فرصت معنوی و تبلیغی می دانند.

سرباز طلبه ها کارشناس دینی مدارس می شوند

علیرضا حاجیان زاده گفت: باید تدابیری برای بهره گیری از طلاب به عنوان کارشناس مسائل مذهبی و دینی در مدارس و آموزش گاه ها اندیشیده شود. طلاب مشغول کار تبلیغی شوند و در تسهیل امور اداری مرتبط با جذب آنان تلاش شود.

حاجیان زاده تسهیل فرایندهای اداری طلاب وظیفه را از تیپ امام جعفر صادق (ع) و مرکز امور اداری و تشکیلات و آمار و بودجه معاونت مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درخواست کرد. فرایند های اداری طلاب وظیفه از این قرارند:

  • آموزش نظامی مقدماتی
  • هزینه بکار گیری و آموزش سرباز طلبه ها

وی خواست تیپ امام جعفر صادق (ع) قم با همکاری معاونت مالی وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در تسهیل امور اداری مربوط به این طلاب تلاش کنند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: