جزئیات اخذ پروژه کسری خدمت

سردار کمالی در خصوص اهداف نیروهای مسلح در دوران سربازی و اخذ پروژه کسری خدمت اینگونه بیان کرد

0 1,424

خدمت سربازی یکی از مهمترین دورانی است که در کشور ما تمام پسرها باید سپری کنند. با توجه به اینکه خدمت سربازی اجباری است و تمام جوانان باید این دوره را سپری کنند، بهترین فرصت برای دولت و نظام است تا جوانان را از آموزش های مفید بهره مند کنند. طی کردن خدمت سربازی برای مشمولان به شکل های گوناگون امکان پذیر است. پروژه کسری خدمت یکی از روش های انجام خدمت سربازی است.

دولت در تلاش است تا شرایط خدمت سربازی را به گونه ای طرح ریزی نماید که برای جوانان و همچنین کشور مفیدتر واقع شود. مشمولان نظام وظیفه دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم در شرایط بهتری در خدمت سربازی آموزش های مهارتی فرا می گیرند. مشمولان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر نیز با توجه به تخصصی که دارند می توانند بصورت علمی و کاربردی دوران خدمت سربازی را پشت سر بگذارند.

لزوم استفاده از مهارت های جوانان از زبان سردار کمالی

به نقل از خبرگزاری آنا، سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی و سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص لزوم استفاده از مهارت های جوانان در طول خدمت سربازی گفت: برنامه ستادکل نیروهای مسلح برای استفاده از مهارت و استعدادهای جوانان در حین انجام خدمت سربازی، با راه اندازی سامانه «سرباز ماهر» رو به پیشرفت است. در سامانه سرباز ماهر مهارت جوانان ثبت می شود.

باتوجه به استعداد جوان و نیاز نیروهای مسلح، سربازها در نهادهای مختلف تقسیم می شوند. مهمترین ویژگی سامانه سرباز ماهر ایجاد شغل برای جوانان بعد از پایان دوران خدمت سربازی است.

جزئیات اخذ پروژه کسری خدمت سربازی

سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص شرایط و جزئیات اخذ پروژه سربازی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اینگونه بیان کرد:

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای کسری خدمت، پروژه های مختلفی را انجام دهند. اما اخذ پروژه کسری خدمت سربازی زمان محدودی دارد زیرا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دو ماه قبل از پایان ترم، می توانند پروژه کسری خدمت سربازی را اخذ کنند و تا چهار ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی باید پروژه خود را تحویل دهند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در ادامه گفت: ستادکل نیروهای مسلح همواره برای دانشجویان تسهیلات ویژه ای را به منظور کسری خدمت درنظر گرفته و رویکرد ستادکل استفاده از مهارت های جوانان و دانشجویان در حین خدمت سربازی است.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: