حذف تسهیلات نخبگی سربازی برای دانشجویان پزشکی و پرستاری

0 1,021

بنیاد علمی نخبگان تسهیلاتی به نخبگان تحت پوشش خود ارائه می کند که یکی از آن ها تسهیلات نظام وظیفه تخصصی است. اصولاً گذراندن دوره خدمت سربازی دانش‌آموختگان را از محیط های علمی دور می کند.

بنیاد با این هدف که توانایی‌های دانش‌آموختگان در توسعه علمی کشور به کار گرفته شود، این تسهیلات را برای آن ها در نظر گرفته است. نخبگان دارای شرایط لازم می‌توانند طرحی پژوهشی را به اجرا گذاشته و دوره خدمت خود را در محیطی علمی و فناورانه طی کنند.

با توجه به این که این روزها تأثیر شیوع کرونا در برخی از بخش ها از جمله درمان بیشتر بوده است، شاهد تغییراتی در این زمینه هستیم.

حذف تسهیلات نخبگی پزشکی و پرستاری

به گزارش باران مشاوره به نقل از شعار سال، اطلاعیه فوری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح صادر شده است مبنی بر این که بنیاد علمی نخبگان نمی تواند تا اعلام مجدد ستاد کل نیروهای مسلح، دانش آموختگان برخی از رشته ها را برای بهره مندی از تسهیلات خدمت وظیفه معرفی کند.

این اطلاعیه با عنایت به ابلاغیه معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح صادر شده و دلیل آن نیاز مبرم بخش های درمانی و بیمارستانی نیروهای مسلح به خدمات حرفه ای و تخصصی دانش آموختگان است.

رشته های مورد نظر

  • پزشکی (اعم از مقطع عمومی و تخصصی)
  • پرستاری (تمام مقاطع تحصیلی)
[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: