دانشگاه دامغان به عنوان پژوهش یار، سرباز امریه می پذیرد

0 761

دانشگاه دامغان از جمله دانشگاه های دولتی ایران است که در شمال غرب شهرستان دامغان واقع شده است. برای دانشگاه دامغان این امکان وجود دارد که از پتانسیل و توانایی فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان سرباز امریه بهره مند شود.

فارغ التحصیلان بسیاری تمایل دارند خدمت سربازی خود را به صورت امریه در این دانشگاه دولتی سپری کنند و به کسب تجربه بپردازند.

امریه دانشگاه دامغان

به گزارش باران مشاوره به نقل از دانشجو، دانشگاه دامغان سرباز امریه می پذیرد. این دانشگاه از بین فارغ التحصیلان واجد شرایط که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام نمایند سرباز امریه جذب می نماید.

شرایط امریه دانشگاه دامغان

دانشگاه دامغان از بین فارغ‎التحصیلان مرد و بومی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری، یک نفر را به عنوان امریه پذیرش می کند.

ثبت نام متقاضیان از ۸ بهمن آغاز شده است و تاریخ مصاحبه آن ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه خواهد بود. متقاضیان برای استفاده از این امریه باید برگه اعزام با تاریخ اول اردیبهشت 1400 را گرفته باشند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود می توانند به سامانه Amriye.msrt.ir مراجعه کنند.

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراکز آموزشی

در حال حاضر مشمولان بهمن ماه به خدمت سربازی فراخوانده شده اند. بسیاری از مشمولان دیگر نیز اقدامات لازم را انجام داده اند و در انتظارند تا به خدمت سربازی فرا خوانده شوند.

با توجه به این که بحران شیوع بیماری کرونا در کشور به صورت کامل رفع نشده است، لازم دانستیم به اطلاع مشمولان خدمت سربازی برسانیم که با توجه به اعلام سازمان نظام وظیفه هیچ مورد فوتی در میان سربازان وجود نداشته است و تمام شیوه نامه های بهداشتی در پادگان ها و مراکز آموزشی به صورت دقیق اجرا می شوند.

مشمولان می توانند با آسودگی خاطر از عدم ابتلا به بیماری کرونا در مراکز آموزشی اقدامات لازم را برای اعزام به خدمت انجام دهند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: