شیوه جدید اعزام مشمولان به سربازی

سازمان نظام وظیفه برای شادی سربازان

0 1,893

در سال های اخیر سازمان نظام وظیفه در راستی شادی و نشاط سربازی تلاش بسیاری کرده است. در این سال ها شاهد طرح های زیادی مانند “حذف تراشیدن موی سر با نمره چهار” و … بوده ایم. در همین راستا تغییراتی در اعزام مشمولان به سربازی ایجاد شده است.

تکریم سربازان و ایجاد شور و نشاط مضاعف در این دوره از اعزام

فرمانده انتظامی شرق استان تهران: به منظور افزایش نشاط سربازان از شیوه جدیدی برای اعزام استفاده می کنیم. وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت در این دوره بیش از 200 نفر از جوانان شرق تهران برای انجام خدمت سربازی به 8 نقطه از کشور اعزام شده اند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در دوران سربازی افزود: از تمامی مشمولان انتظار داریم برای گسترده تر کردن حوزه امنیت کشور پس از رسیدن به سن مشمولیت خود را برای اعزام به خدمت سربازی معرفی نمایند.

شیوه جدید اعزام به سربازی چگونه است؟

عزیزی در ادامه گفت: به منظور تکریم سربازان و ایجاد شور و نشاط مضاعف در این دوره از اعزام از خانواده های مشمولان دعوت کردیم تا هنگام اعزام در محیطی صمیمی در کنار فرزندان جوان خود باشند.

این طرح به منظور افزایش شان جوانان صورت گرفته و امیدواریم جوانانمان پس از طی دوران سربازی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی خود را قانونمندتر انجام دهند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چناچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: