فراخوان امریه آستان قدس برای تیر 1400

0 1,342

آستان قدس رضوی که پیشتر در آبان 99 فراخوان جذب سرباز امریه داده بود، مجددا اقدام به پذیرش سرباز امریه کرده است. سربازی در آستان قدس رضوی و خدمت به ثامن الائمه توقیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و بسیاری از جوانان مشتاق انجام آن هستند.

امریه آستان قدس رضوی

به گزارش باران مشاوره به نقل از حوزه، آستان قدس رضوی نیروی امریه سربازی پذیرش می کند. آستان قدس رضوی مجوز جذب نیروهای امریه سربازی را از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت کرده و بر اساس سهمیه اختصاص یافته، اقدام به جذب سربازان امریه کرده است.

شرایط امریه آستان قدس رضوی

متقاضیان امریه آستان قدس رضوی که باید از سربازان اعزامی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ باشند، از تاریخ ۹۹/۱۲/۰۱ تا ۹۹/۱۲/۱۰ به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

نشانی reg.razavi.ir اطلاعات بیشتر را در ارتباط با انجام مراحل اولیه جذب مانند ارسال درخواست و ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

شرایط پذیرش امریه آستان قدس رضوی

متقاضی امریه آستان قدس رضوي باید یکی از شرایط زیر را داشته باشد:

  • گواهي معافيت از رزم صادره از كميسيون پزشكي ناجا داشته باشد
  • ايثارگری و سابقه خدمت در جبهه از سوی پدر متقاضی مشمول حداقل به‌مدت 6 ماه داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به کسری ایثارگری مراجعه کنید.
  • زیر پوشش سازمان بهزيستي باشد و مدرك معتبر با درج كد و شماره مددجو ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر به معافیت مددجویی مراجعه کنید.
  • متأهل باشد و شناسنامه و سند ازدواج و كارت ملي زوجين ارائه دهد. از آذز 99 به بعد کسری 2 ماهه متاهلی نیز به متاهل ها تعلق می گیرد.
  • متقاضي خدمت در مناطق محروم (سرخس) داراي ضريب 5 به بالا باشد.
  • سابقه عضويت در بسيج فعال (حداقل 2سال) داشته باشد.
[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: