مدت زمان انتظار برای اعزام به سربازی

0 3,092

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در خصوص تداوم و لزوم اجرای طرح خرید خدمت سربازی گفته بود: تداوم طرح جریمه ریالی سربازی (خرید سربازی) در شرایط کنونی و تحریم که باعث شده است خزانه با کمبود بودجه مواجه شود بهتر است. همچنین تعداد سربازان هم افزایش یافته است پس تداوم این طرح ضروری می باشد. با توجه به افزایش تعداد سربازان، آیا مدت زمان انتظار برای اعزام به سربازی بیش از 7 ماه است.

مدت زمان انتظار 7 ماه برای خدمت درست نیست

سردار کمالی در ادامه گفت: همچنین کسانی که می گویند مشمولان 7 ماه منتظر اعزام می مانند که این اطلاعات مربوط به دهه 80 است که در آن زمان موالید دهه 60 به خدمت اعزام می شدند. در حال حاضر تمامی مشمولانی که خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی می کنند، در اولین دوره اعزام، به خدمت سربازی اعزام می شوند.

سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح در خصوص این گونه موضوعات گفت: نباید برای کسب درآمد گروهی را تشویق به تخلف کرد. طرح جریمه مشمولان غایب (خرید خدمت سربازی) هم باعث دچار مشکل در تامین  و آمادگی نیروهای مسلح می شود و هم باعث ایجادمشکلات برای برخی از خانواده ها می باشد زیرا جوانان را تشویق به هشت سال غیبت و تحمل مشکلات آن می کند.

پاسخ سردار کمالی در خصوص طرح خرید خدمت سربازی

به گزارش ایسنا،سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در خصوص تداوم و لزوم اجرای طرح خرید خدمت سربازی بیان کرد: من اعتقاد دارم اظهار نظر درباره هر موضوعی مستلزم شناخت ابعاد آن موضوع از جمله اطلاعات و آمار نیز می باشد.

سردار کمالی در پاسخ به این سوال که آیا این گفته درست است که از زمان ثبت نام افراد برای اعزام به خدمت تا آغاز دوره سربازی حدود 7 ماه زمان می برد تا اعزام شوند، آیا این گفته صحت دارد یا خیر؟ نیز اینگونه پاسخ داد: مشخص است افرادی که این اظهارات را کرده اند اطلاعات و آماری در این زمینه ندارند. دلیل این است که با مقایسه موالید دهه 60 با 80 مشخص است که موالید کاهش چشم گیری را داشته است.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: