حقوق و مزایای سربازها در همه جا برابر است

0 782

تعدادی از سرباز معلمان با ایجاد پویش هایی با عناوین «سرباز معلم ها را استخدام کنید» و «طرح سؤال از آقای الهیار ترکمن در خصوص نوع امتیازدهی به سربازمعلمان»، نسبت به وضعیت حقوقی و استخدام خود در آموزش و پرورش گلایه مند بودند.

حقوق و مزایای سربازها در همه جا برابر است

به گزارش خبرگزاری فارس سردار کریمی در این خصوص بیان کرد: حقوق و مزایای سربازی در تمام نقاط و همه سازمان های به کارگیرنده برابر است و اینکه می گویند سرباز معلم ها در مناطق محروم خدمت می کنند لازم است بگویم سربازهایی هستند در نقاط محروم تر از آموزش و پرورش مانند مرزهای کشور در حال خدمت هستند.

سردار کریمی گفت: اصولاً خدمت سربازی یک فرایند مشخص برای حقوق و مزایا دارد که شامل تمام سربازها می شود.  حقوق سربازی برای کسانی که در بخشی مثل آموزش و پرورش در حال خدمت هستند و یا در سازمان های دیگر امریه هستند، برابر است. پس هیچ اضافه دریافتی بابت نوع خدماتی که فرد سرباز ارائه می کند، داده نخواهد شد. هیچ فرقی بین سربازی که در آموزش و پرورش به عنوان امریه خدمت می کند با سربازی که در مرزها خدمت می کند وجود ندارد. البته مگر آنکه فرد سربازی، بخواهد به عنوان فوق العاده عملیاتی دریافتی داشته باشد که در حقوق و مزایا نمی باشد.

استخدام سرباز معلم

سردار کریمی درباره درخواست سرباز معلم ها برای استخدام در آموزش و پرورش نیز بیان کرد: در خصوص سرباز معلم ها، ما کاری به استخدام فرد نخواهیم داشت. فقط یک ظرفیتی آموزش و پرورش دارد و بر اساس ظرفیت آن، سرباز در اختیارش قرار می دهیم. آموزش و پرورش ریزش هایی دارد مثلا بازنشسته دارد. از طرفی ضوابط استخدامی هم دارد و می تواند اولویتی برای این افراد چون آموزش دیدند و کار کردند، قائل شود اما نمی تواند هر سرباز معلمی که در آموزش و پرورش در حال خدمت است را استخدام کند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی درباره ذاکرات جدید برای جذب نیروی سرباز معلم در آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش درخواست هایی را دارد اما ما این درخواست ها را به این شکل پیگیری می کنیم که اول میزان سرباز ورودی را می سنجیم. سپس نیازمندی  نیروهای مسلح را بررسی می کنیم. در صورت توان ظرفیت سایر دستگاه ها را تامین خواهیم کرد.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: