سربازان نقش مهمی در تامین امنیت کشور دارند

0 817

دوران خدمت سربازی، یکی از مهمترین دوران زندگی جوانان است. همواره در کشور ما سعی شده است دوران سربازی را مورد اهمیت و توجه قرار دهند. سردار مهری رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در مراسمی به اهمیت دوران خدمت سربازی اشاره کرد.

نقش مهم سربازان در تامین امنیت کشور

سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سربازان وظیفه نقش مهمی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم و امنیت کشور دارند. در زمان وقوع سیل در برخی از نقاط کشور، سربازها در زمینه امداد، نجات و برقراری نظم و امنیت و…. حضور چشمگیری داشته اند و از خودگذشتگی کردند. فعالیت های سربازان، نشان دهنده نقش آفرینی و اهمیت جایگاه این عزیزان در مسائل دفاعی، امنیتی و… کشور است.

خدمت مقدس سربازی در تمدن ایران اسلامی دارای سابقه طولانی است. سربازان ما در طول سال های گذشته علی الخصوص در طی 8 سال دفاع مقدس و در طول دوران نقش اساسی در برقراری نظم، امنیت و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و … داشته اند. یکی از مهمترین نکات در طول مدت خدمت سربازی، موضوع زندگی دسته جمعی و فراگیری شیوه های زندگی در محیط های نظامی و انتظامی است. جوانان در سنی هستند که با پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، زندگی اجتماعی و مستقل از خانواده را فرا می گیرند.

دستاورد مهم دوران خدمت سربازی

سردار مهری در ادامه گفت: نظم و انضباط رکن اصلی و مهم در نیروهای مسلح است. همیشه باید در مسیر ارتقای نظم در زندگی فردی و اجتماعی خود کوشا باشیم. یکی دیگر از دستاوردهای دوران سربازی، تقویت حس تعلق به میهن می باشد. جوانان این تجربه بسیار مهم را در طول خدمت مقدس سربازی به دست خواهند آورد. ان شاالله بتوانیم همه ما در هر شرایطی از میهن اسلامی دفاع کنیم.

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: