کسری خدمت برای مشمولان متاهل غایب

مشمولان متاهل غایب می توانند از تسهیلات کسری خدمت خدمت و ... بهره مند شوند

0 8,106

میزان غیبت سربازی مشمولان متاهل نسبت به مشمولان مجرد بیشتر است. دلیل غیبت مشمولان متاهل تعهد به خانواده و همسر می باشد. اما اگر مشمول متاهل دارای غیبت سربازی، به خدمت اعزام شود می تواند از تسهیلات سربازی مشمولان متاهل بهره مند شود. پیشتر خبری در ارتباط با تسهیلات کسر از خدمت مشمولان متاهل را منتشر کرده بودیم. این بار در ارتباط با تسهیلات کسری برای مشمولان غایب متاهل بیانه ای صادر شد.

مشمولان متاهل غایب می توانند کسری خدمت بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ سید مهدی تقوی معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در سال های گذشته ستادکل نیروهای مسلح به منظور خوشایندسازی خدمت سربازی مشمولان متاهل، تسهیلاتی را برای مشمولان متاهل در نظر گرفته بود. تسهیلات مشمولان متاهل شامل خدمت سربازی مشمولان متاهل در نزدیکی محل سکونت همسر خود و در صورت داشتن فرزند، به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت مشمولان متاهل کسر می شود. لازم به یادآوری است که مشمولان متاهل دارای غیبت سربازی نیز در صورت اعزام به خدمت سربازی به ازای هر فرزند از سه ماه کسر خدمت بهره مند می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معافیت سربازان متاهل مطالعه نمایید.

نحوه اعزام به خدمت سربازی مشمولان متاهل

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی در ادامه بیان کرد: مشمولان متاهل در حین ثبت درخواست اعزام خدمت باید مدارک تاهل خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ارائه دهند. پس از اتمام دوره آموزش سربازی در شهر محل سکونت همسر خود به کارگیری می شوند.

تسهیلات سربازی برای سربازان مجرد

سرهنگ سید مهدی تقوی گفت: در مورد سربازان مجرد نیز با اجرای اقداماتی مانند طرح آمایش سرزمینی یعنی به کارگیری مشمولان در صورت امکان حداقل در 300 کیلومتری محل سکونت خانواده، تقویت امکانات رفاهی یگان های خدمتی، آموزش مهارت، توانمندسازی و … تلاش کرده ایم شرایط مناسبی را برای گذراندن خدمت سربازی برای سربازان مجرد نیز فراهم شود.

حتما بخوانید: پاسخ به سوالات سربازی

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: