کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 توزیع شد

0 630

آزمون های سراسری بعد از چند بار به تعویق افتادن، برگزار می شوند. بعد از آزمون دکتری نوبت به آزمون کارشناسی ارشد می رسد. داوطلبان می توانند مطابق سال های پیش در این آزمون شرکت کنند. آن ها با توجه به شرایط خاص کشور باید به تغییراتی که ممکن است در بعضی از موارد به وجود آمده باشد، دقت کنند.

برای عضویت در تلگرام (کنکور) کلیک کنید
آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 99

به گزارش باران مشاوره و به نقل از فارس، کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از 13 مرداد ماه 99 توزیع می شود. داوطلبان می توانند برای مشاهده و پرینت کارت به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

این آزمون در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه، جمعه ۱۷ مرداد ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار می شود. اطلاعات لازم بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط درج شده است. داوطلبان متقاضی هر یک از کد رشته های امتحانی باید به نشانی درج شده روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

آیا می دانستید در مقطع کارشناسی ارشد می توانید پروژه کسری سربازی بگیرید.

لزوم همراه داشتن پرینت کارت سر جلسه

مشخصات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) داوطلبان، روی کارت ورود به آزمون درج شده است. آن ها می توانند با توجه به مشخصات خود برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

با توجه به این که داوطلبان باید برای شرکت در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار را همراه داشته باشند، بنابراین باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی خود، رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز انتخاب کرده اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از این درگاه پرینت بگیرند و لازم است به آدرس حوزه امتحانی که روی کارت درج شده است، مراجعه کنند.

برگزاری برخی از آزمون ها منحصراً در شهرستان تهران

برخی از آزمون ها منحصراً  در شهرستان تهران برگزار می شود:

  • ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)
  • ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)
  • ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)
  • ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی)
  • ۱۳۶۰(مجموعه موسیقی )

بنابراین داوطلبان هریک از این کد رشته های امتحانی باید براساس نشانی و تاریخی که روی کارت شرکت در آزمون درج شده است، به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

داوطلبانی که متقاضی گزینش در رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی هستند، لازم است در این مورد هنگام تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی بر اساس اعلام این سازمان اقدام کنند.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Tahsili”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای دانش آموزان و دانش جویان

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال98)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: