خدمات دفاتر پلیس + 10 برای سربازی

98 10,207

در سال های اخیر سازمان نظام وظیفه سعی نموده تا پیگری امور سربازی برای مشمولان را راحت تر کند. یکی از گام های برداشته شده در این مسیر محول کردن انجام بخشی از کارهای مورد ارتباط با سربازی به دفاتر پلیس الکترونیک است که باعث کاهش رفت و آمد مشمولان به سازمان نظام وطیفه می شود.

به دلیل تعدد دفاتر پلیس + 10، سهولت دسترسی به این دفاتر برای مشمولان و متقاضییان راحت تر است. یکی از پرسش های متداول مشمولان سربازی این است که برای پیگری چه اموری باید به دفتر پلیس + 10 مراجعه کنند و چه اموری نیاز به مراجعه حضوری به سازمان نظام وظیفه دارد.

خدمات دفاتر پلیس + 10 برای سربازی

به گزارش باران مشاوره و به نقل از ایرنا، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار کرد: در حال حاضر خدماتی مانند اعزام به خارج از کشور، معافیت کفالت، معافیت تحصیلی، معافیت پزشکی و … در دفاتر پلیس + 10 ارائه می شود. روال کار به این صورت است که ابتدا شهروندان درخواستشان را باید به این دفاتر ارائه کنند.

پس از بررسی درخواست متقاضی نوبت دهی انجام شده و پیگیری های بعدی از طریق پیامک و یا تلفن به متقاضی صورت می گیرد و جلساتی بعدی برای انجام بقیه کار مشخص می شود.

پر متقاضی ترین خدمات ارائه شده در دفاتر پلیس + 10 برای سربازی

 سردار تقی مهری گفت: در دهه هشتاد بنا بر این شد که متقاضییان بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان نظام وظیفه خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. در همین راستا 10 نوع از خدمات مختلف در حوزه نظام وظیفه تعریف شد.

در حال حاضر شهروندان بیشتر برای معافیت تحصیلی به دفاتر الکترونیک پلیس + 10 مراجعه می کنند. پس از معافیت تحصیلی، پیگیری کارهای مربوط به اعزام سربازی بیشترین سهم را در خدمات ازائه شده دارند. همچنین مراجعه برای اخذ انواع معافیت های سربازی مانند معافیت های پزشکی و معافیت های کفالت نیز دیگر خدمات پر کاربرد در دفاتر پلیس + 10 است.

[ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید از طریق گروه مشاوران باران پاسخ سوال خود را بیابید.” ex_class=”fancyText_Sarbazi”]

5 دلیل مهم بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

  • با توجه به تعداد زیاد موارد معافیت در قانون از جمله کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...، ممکن است شما دارای شرایط یکی از معافیت ها باشید اما با ناآگاهی، معافیت خود را از دست بدهید.
  • امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین مجرب مرکز باران (با بیش از 3 سال سابقه) دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.
  • با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و .... بهرمند شوید.
  • از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.
  • جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال1400)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.

با سابقه ترین مرکز مشاوره تلفنی

70703025 021

همین حالا با برترین مشاورین نظام وظیفه تماس بگیر

مرکز مشاوره تلفنی باران 70703025 021

تعداد دیدگاه ها 98 تا
  1. رضا سهرابی :

    سلام . من سربازی رفتم و غیر بومی هستم. فقط میخواستم بدونم ۳ ماه کسری غیر بومی خودکار برام لحاظ میشه و ۲۱ ماه خدمت میکنم یا این که برای ثبتش باید کاری انجام بده

    1. باران مشاوره :

      باید با نیرو انسانی صحبت کنی

  2. پوریا :

    سلام من ۲۲ سالمه تازه فارغ‌التحصیل شدن و یک سال معافیت دارم و میانگین وزن من زیر استاندارد هست ینی ۱۵ وزن ۴۶ کیلو قد ۱۷۶ سانت آیا معاف میتونم بشم الان اقدام کنم؟

    1. باران مشاوره :

      به معافیت چاقی یا لاغری مراجعه کنید

  3. علی :

    سلام من پسر آخر هستم و یک برادر بزرگتر و یک خواهر بزرگتر دارم ک هردو آنها ازدواج کردند و پدر و مادرم سن شان خیلی بالا است و خواهرم طلاق گرفته و می‌توانم کفالت بگیرم

    1. باران مشاوره :

      مقاله معافیت های کفالت رو مطالعه نمایید.

  4. R :

    سلام.اگر مدرک معادل کاردانی تو کارشناسی پیوسته دریافت کنی و بخوای بری دانشگاه دیگه برای مقطع کارشناسی ناپیوسته،معافیت تحصیلی داده میشه؟؟؟در ضمن یکبار انصراف از دانشگاه داده بودم…اگه مدرک معادل بگیرم از دانشگاه برم فارغ التحصیلی محسوب میشه یا انصراف از دانشگاه؟چون اگه انصراف حساب بشه میشه دو بار انصراف دیگه مجاز به ادامه تحصیل نیستم…لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر

    1. باران مشاوره :

      رضا جان بهتره از خطوط مشاوره استفاده کنی

  5. محمد حسین :

    سلام من ی بار از دانشگاه انصراف دادم و الان دانشجو ام اگ کنکور بدم و قبول شم میتونم انصراف بدم ؟

    1. باران مشاوره :

      دیگه فرصت انصراف نداری

  6. امیرحسین :

    سلام بنده تازه پست کردم تاریخ اعزام مال 1خرداده میشه تاریخ رو جلو انداخت

    1. باران مشاوره :

      مقاله تمدید و تعجیل سربازی را بخوانید.

  7. امیر حسین :

    انحراف زانو هم مشمول معافیت میشه

    1. باران مشاوره :

      امیر حان به صفحه معافیت پزشکی مراجعه کنید.

  8. Ali :

    سلام کسری خدمت داخل سامانه سخا داخل بخش استعلام سابقه خدمت میاد؟

    1. باران مشاوره :

      با توجه به تعداد سوالاتتون توصیه می کنیم از مشاوره تلفنی استفاده کنین

  9. مجتبی :

    سلام بنده سه سال در ارتش به صورت پیمانی هستم اگه بخوام انصراف بدم پایان خدمت میگیرم؟

    1. باران مشاوره :

      سلام. استخدام پیمانی مشمولین مدرک ابتدایی به بالا:
      با 5 سال خدمت نظامی یا 6 سال تعهد کارمندی معاف دائم.
      درصورت استعفا یا اخراج به ازای هر 4 ماه 1 ماه کسری
      استخدام پیمانی برای لیسانس و بالاتر 1 سال کمتر است.

  10. عیسی :

    سلام من الان 19سالمه مادرم 40 سال و پدرم 65 سال داره وتک پسر هستم همراه دو خواهر از خودم بزرگ فعلا معافیت تحصیلی دارم درحال درس خواندم هستم ایا امکان معافیت وجود داره؟

    1. باران مشاوره :

      سلام.خیر شرایطی برای معافیت از طرف شما عنوان نشده است.

  11. میلاد :

    سلام بنده 3 ماه خدمت میکنم در ارتش محل سکونتم عوض شده قبلا بومی بودم.
    میخوام آدرس محل سکونتم رو تغییر بدم برای گرفتن کسری غیر بومی بودن. الان بیشتر از 70 کیلومتر تا پادگانم راهه.
    چگونه باید اقدام کنم؟
    لطفا راهنمایی کنید؟

    1. باران مشاوره :

      سلاموشما باید مدارک مربوط به تغییر مکان محل زندگی تون رو به نظام وظیفه شهر محل زندگی تون ارائه بدین تا د ر صورت تایید بعنوانه غیربومی محسوب گردید.در ضمن اگه هر روز بصورت روز برگی تردد کنید فرمانده یگان شما رو میتونن بعنوان سرباز بومی بحساب بیارن.

  12. Stu :

    سلام از زمانی که دفترچه رو پست میکنیم تا اعزام چند ماه طول میکشه ؟
    و
    معافیت پزشکی رو باید از پزشک خودمون بگیریم؟یا پزشک از طرف پلیش +۱۰؟

    1. باران مشاوره :

      سلام.زمان اعزام رو نمیتوان بصورت دقیق عنوان کرد حدودا یک الی سه ماه بعد از پست دفترچه خواهد بود.مورد بیماری تون رو باید به اطلاع پزشک معتمد نظام وظیفه برسونید تا شما رو به کمیسیون پزشکی نظام وظیفه ارجاع بدن.

  13. gha3em :

    سلام خسته نباشید من الان 19 سالمه امسال کنکور دادم و دو ماه دیگه هم 20 سالم میشه و چند رشته هم از دانشگاه قبول شدم برادرام هم همه رفتن سربازی جز بردار ناتنیم و الان من با مامان و یه بردارم که مجرده زندگی میکنیم میخواستم بدونم میشه معافی کفالت گرفت؟!

    1. باران مشاوره :

      سلام.خیر.وجود برادر بالای 18 سال برای شما ممانعت ایجاد می کند.

  14. علی :

    سلام بعد از پست دفترچه میتونیم ادرس خونمونو عوض کنیم؟

    1. باران مشاوره :

      سلام
      ملاک ادرس اعلامی اولیه هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: